Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Frölunda - Brynäs

« · 761645 Till forumet

Sv: Frölunda - Brynäs
Dragan 2k: Visst underskattar han sina kvaliteer vi värvar han istället för Bondra o allt vad dom heter.
Kommentera

Linnea: Skall lura med mej mitt fruntimmer dit ner vid tillfälle tänkte jag o visa henne Prag e som sagt en trevlig stad.
Kommentera

65selander: Gulash e inte fel. Men annars kan det vara tungt o äta tjeckisk mat i en vecka för det e ju ganska fett det mesta men gott är det. Och vilket ställe man än hittar och beställer en stor öl så smakar det finnemang. Var på ett uteställe i prag som vart i flera våningar och man dansade i vad jag tror var gamla bassänger :)
Kommentera

mok: Jo då, ett precis, har varit där förr. Men det är ett ställe man gärna åker tillbaks till. Var ju tvungen att besöka arenan sist vi var där med. Måste ju vara lite kulturell; ))
Kommentera

mok: Han underskattar sina kvalitéer. Med dagens anfallstempo hade han kunnat vara snabbskrinnare i laget:-)
Kommentera

mok: Gulash med knödel och ett par svarta pilsner. Det är aldrig fel
Kommentera

Dragan 2k: Sprang på Carnbäck innan o frågade om inte han skulle snurra på sej skridskorna igen men han va tveksam :)
Kommentera

Bissett19: Haha - Vi behöver inte ännu fler handikapp:-)

Skämt åsido borde han nog även vila denna match så han hinner kurera sig ordentligt.
Kommentera

Dragan 2k: Hur är det med #24 då,är han oxå tebax,vore det inte bra om han vilade en match till?.....:)
Kommentera

Linnea: AH Prag det är minsann inget fel ställe speciellt inte om man behöver dränka sina sorger i öl. För där finns det i överflöd oc tekniken att tillverka denna dryck kan jag lova dej dom besitter. Finns ett trevligt ställe där som heter Ufleku (om det nu stavas så), besök gärna detta. Mörl pilsner och fet god mat,
Kommentera

Linnea: Skönt att se att Plüss är tillbaks redan i denna match mot Brynäs. Han behövs. Får vi se om vi kan rubba Brynäs. I ren och slär optimismt kan jag tänka mig en fin 3-1 vinst.
Kommentera

mok: För en som inte kommer kunna följa matchen så låter 4-1 som ett bra resultat. I värsta fall får jag dränka mina sorger i tjeckiskt öl på plats i Prag=)
Kommentera

Frölunda - Brynäs
Ny match nya förutsättningar och kanske skall Frölunda lyckas ta 3 poäng, eller?

Tippar iaf vinst 4-2 i morgondagens viktiga match,
Kommentera

« · 761645