65selander: Gulash e inte fel. Men annars kan det vara tungt o äta tjeckisk mat i en vecka för det e ju ganska fett det mesta men gott är det. Och vilket ställe man än hittar och beställer en stor öl så smakar det finnemang. Var på ett uteställe i prag som vart i flera våningar och man dansade i vad jag tror var gamla bassänger :)
mok: Jo då, ett precis, har varit där förr. Men det är ett ställe man gärna åker tillbaks till. Var ju tvungen att besöka arenan sist vi var där med. Måste ju vara lite kulturell; ))
Linnea: AH Prag det är minsann inget fel ställe speciellt inte om man behöver dränka sina sorger i öl. För där finns det i överflöd oc tekniken att tillverka denna dryck kan jag lova dej dom besitter. Finns ett trevligt ställe där som heter Ufleku (om det nu stavas så), besök gärna detta. Mörl pilsner och fet god mat,
Linnea: Skönt att se att Plüss är tillbaks redan i denna match mot Brynäs. Han behövs. Får vi se om vi kan rubba Brynäs. I ren och slär optimismt kan jag tänka mig en fin 3-1 vinst.
mok: För en som inte kommer kunna följa matchen så låter 4-1 som ett bra resultat. I värsta fall får jag dränka mina sorger i tjeckiskt öl på plats i Prag=)
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?