Boråsindian: Tyvärr är det ju inte första gången den här kvartsfinalserien som dom måste göra ett uppehåll under pågående match för att någon/några kastar in saker på isen.
Boråsindian: Ni hade tur med domslutet i Sydkraft Arena för nåt år sedan också i en av SM-semifinalerna då Micke Lind dundrade in 2-2 helt regelrätt men Lärking dömde bort. Ni skall inte ha en sådan här jävla tur i avgörande lägen. Jag vill spy på sådan skit. Rena felaktigheter skall inte få avgöra. Då kan man lika gärna dra lott om vilket lag som skall vinna matcherna.
Boråsindian: supportrar skämtar du som förstör match efter match med att skicka in skit på banan och funktionärer som inte klarar av att motståndarna är bättre. I alla sporter förum heliga VF skulle omedelbart stängas av och skickats ner till lägre division. Jag skiter hur dettta går men ryktet om bra publik i GBG är för all evighet den största floskel som någonsin sagts. Skitpublik och skitfunktionärer
Uno Gordon: Skaffa dig ett liv, du är bara patetisk. Kan hålla med om att det är dåligt att tekniken inte funkar i Borgen. Men tyvärr får vi spela där pga konståkningen.
lu93rowa: Nej jag blir bara förbannad att ni tilldöms en seger ni inte skall ha. Dessutom är era jävla funktionärer som gör ett grovt tjänstefel och låter matchuret gå.
Fysisk hockey: Finns inget att vara nervös för däremot den 7:e matchen blir en riktig nagelbitare. När FBK tar ledningen med 1-0 tror jag att Linnea hoppar in och drämmer ett rosa paraply i huvudet på JJ varpå hela laget lämnar isen i protest och VF tilldöms segern. Om jag minns rätt är 5-0 WO resultatet vilket är det jag tippar.
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?