Frölunda HC

SHL · 60456 inlägg · 3404 ämnen

Frölunda-HV

Sv:Frölunda-HV
danoj:

Idag var det svar på tal ifrån första femman och vi som undrade var den var i tisdags.
Det hjälpte visst att klaga litegrann på dom....

slashpuppie: märkligt att de inte gjorde det tidigare...

Skalpjägaren: ja inte var det konstigt inte...

slashpuppie: ja efter 7 insläppta mål börjar det väl bli läge...

Jaha, då var det byte av målvakt nu då...för HV...

Kors i allsindar, vad är det som händer, 7-1 efter 2 perioder, helt makalösa siffror.
Trodde ett tag att det var helt fel uppgifter jag hörde/läste.

Snacka om positiv förändring sen sist match, nu verkar det iallafall inte vara något fel på motivationen.

Sibbe: joho, det behöver vi visst :)

slashpuppie:

Ja det tror jag säkert du tycker =)
Att ni slår HV är inte mig emot då vi ligger under mot DIF för tillfället, men ni behöver ju inte komma ikapp oss i målproduktion för det =)

Sibbe: haha, han får gärna fortsätta för mig :))

slashpuppie:

Han har gjort mål så det räcker för 3-4 Frölundaiter hittills denna säsong tycker jag =)

Sibbe: mmm, det är ju faktiskt lite konstigt :-/

slashpuppie: Vad händer?
Har Frölunda gjort 7 mål utan att Kahnberg har målat =)

Skalpjägaren: mmm, som sagt, man börjar undra ;)

slashpuppie: och niklas som har såna besvär med knäna, antingen är han bättre eller sniffat riktigt mkt medicin...

Shit, såg nu att Nicke gjort 3 mål!!! klagar inte alls men man undrar ju vad som hänt med grabbarna :).....

Inte helt omöjligt att Linnea får sitt efterlängtade tvåsiffriga resultat idag :)

danoj:

Du kan nog vara lugn. Tappar ni detta så förtjänar ni inte segern =)

Sibbe:

6-1 nu bara för jag öppnade munnen, fasen nu ska jag vara tyst resten av matchen :)

Man undrar ju vad de ätit inför denna matchen....

danoj:

IMPONERANDE!

Nu i mitten av andra perioden står det 6-0 till Frölunda.
Hur ska detta sluta, det verkar onekligen gå bra iaf! :-)

MoK: Det tror jag alldeles säkert. Hoppa spå det i alla fall. Hade varit gott om de kunde sätta fart mot den absoluta toppen nu.

Linnea: Dom kommer även ge igen för LÖrdagens förlust borta mot just HV idag.

65Selander: drop dead. det blir det inte alls, sanna mina ord. De kommer vara så pass revanschsugna efter matchen mot MOdo att de kommer gå fram som ångvältar. Så det så.

Linnea: Som evig gästtippare så måste jag säga att en viss Norlänning har påverkat din hjärnhalva som har hand om sporten. Tyvärr så blir det 4-2 till HV.

Frölunda-HV
Nån gång måste det ju komma ett tvåsiffrigt resultat, det har jag hållit fast vid hela säsongen så här långt. 13-3 tycker jag låter utomordentligt rimligt=) eller ja..4-3 om man får gardera sig; )

« · 373992