Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Frölunda-Leksand

« · 305378 · » Till forumet

Sv: Frölunda-Leksand
Dragan 2k:

Äh kört, fyf*n va pinsamt FRÖLUNDA, PINSAMT!
Kommentera

slashpuppie: Då får man verkligen lägga på ett kol. 2-0 under mot Leksand efter första. Mmm. Kom igen nu Indianer
Kommentera

Jag säger 4-2 till Frölunda, vad tror (den obefintliga) expertpanelen om det?
Kommentera

Klinth: ja, så bra som bara Frölunda kan ;)...och nej, Leksand är en klass för sig, typ en OBS-klass....
Kommentera

slashpuppie: Är det möjligt att sjunka så lågt?

Finlir och utklassning, det är vad jag vill se ;-)
Kommentera

Klinth: ja, vi ska minsann inte sjunka lika lågt som de...
Kommentera

danoj: Blåmärken? Det räcker väl med förnedrande 10-0 eller?
Kommentera

Svanru: Du kastar väl aldrig skit på någon?

Revanch, glöm det!!! ;-)
Kommentera

Efter att ha besökt Tokigamasar.com blir jag bara än mer laddad inför kvällens match.
Niemi, Kallio, Sundin, Johnson o co, se till så att knätofsarna får respass tillbaka till dalarna med endast blåmärken som minnen av matchen!
Kommentera

slashpuppie: Jo gör det, inte dumt alls.
Kommentera

Svanru:
Tack, värmande ord;)
Kommentera

Danne_L: Välkommen
En till som man har saknat att slänga skit på :-)
I år är det revansch som gäller :-)
Kommentera

Danne_L: Roligt att "se" dig igen ;), vi har saknat dig
Kommentera

MoK: ja, man kanske skulle prova det nån gång hörru :)
Kommentera

Svanru: vinner jag biljetter så kostar det ju inget.....ska på fler matcher längre fram
Kommentera

The King is back!!!

Efter ett litet missöde med min dator har jag nu letat mig upp till ortens bibliotek för att stilla mina abstinensbesvär...

Var, som vanligt på matchdagen, nere på morgonträningen idag för att kolla läget. Såg som vanligt bra ut. Humöret var glatt och spelarna var laddade. Mao, tre mycket säkra pinnar idag.
Kommentera

slashpuppie: Spara pengarna till den 21/11
Kommentera

slashpuppie: Hockey buffe på Valhalla cafeet innan varje hemma match. 25 spänn för en öl o lite tilltugg. Helt ok uppladdning
Kommentera

MoK: hoppla, det var värst ;)..... försöker vinna biljetter till ikväll....
Kommentera

slashpuppie: Det gör jag idag ändå :)
Kommentera

MoK: japps, om du inte skärper dig så måste du dricka en "**" innan nästa match du går på ;)
Kommentera

slashpuppie: Usch nej språkpolisen e här :)
Kommentera

MoK: nu får du skärpa din stavning ;).......men det är som du säger, nu är det en ny säsong och allt kan hända
Kommentera

MoK: Inte så långt ifrån
Kommentera

Svanru: haha Kållered. vart jobbar du förresten??? GP.SE ??
Kommentera

slashpuppie: Detr har väl inte hänt allt för ofta för er två gånger på 50 år eller som hammarby en gång på 110 år det är nästan i samma divison som de som aldrig vunnit typ Timrå, Grums och Kållered
Kommentera

Dream Team: Jag vet inte om jag sålklar mej till den kategorin av folk som tror man skall´vinna ofta bara för att man e regerande svenska mästare. Det är historia för mej nu.
Kommentera

slashpuppie: Hehe.. det var en verklig sanning.. =)
Kommentera

Dream Team: ja, men hellre det än att aldrig vinna SM-guld ;)
Kommentera

MoK: Priset man betalar som regerande mästare.. =)
Kommentera

Emma: Jo kom man till semi förr så var man lycklig, nackdelen e ju nu att många kröver att dom skall till semi eller helst final varje år. Kanske inte bra. Slutspel sne kan allt hända
Kommentera

MoK: Ja man kan ju vara lite lugnare nu än vad man var för några år sedan. Kämpa för att komma till slutspel och sedan alltid lottas mot Modo och åka ut i kvartsfinal( eller möjligen någon gång i semi):-)
Kommentera

slashpuppie: Så länge VF vinner på hemmplan så hänger dom ju med men börjar dom förlora hemma och borta då kan vi vara oroligt. Har aldrig vart orolig för man ser att spelet finns Kommentera

Emma: Precis så är det. Frölunda har aldrig inlett serien bra. Och efter jul har dom blivit bättre. Tur är väll att tiden då Frölunda fick spela bra som bara den efter jul för att nå slutspel är över :)
Kommentera

MoK: Jo, det tro jag säkert, det är ju flera nya ynglingar och så, än är jag inte orolig
Kommentera

MoK: Brukar de inte vara sämre innan jul och sedan rycka upp ett par placeringar efter jul. I och för sig är ju dagens placering inte allt för dålig:-)
Kommentera

slashpuppie: Det blir stabilare det kan jag lova dej. Conny har ju själv sagt att dom kommer vara svagare fram tills jul sen när alla kommer in i det blir det stabilare.
Kommentera

MoK: Det låter väl inte helt orimligt...men man kan ju alltid hoppas att Frölunda kör ett jätterace här nu :)
Kommentera

Emma: 3a har jag tippat med FBK som etta och Hv som 2a.
Kommentera

Emma: Ja, bland de 3 första måste vi ju bli tycker jag
Kommentera

MoK: Ja, Färjestad verkar vara på hugget i år så det blir nog svårt att vinna tabellen. Men hoppas kan man alltid göra:-) Trea låter ganska rimligt.
Kommentera

MoK: ja där får de gärna ligga för mig ;)
Kommentera

slashpuppie: hehe sant men minns DIF låg sist även förra året :)
Kommentera

MoK: tabellen såg helt uppånervänd ut i början av förra säsongen....om man går efter sina förutfattade meningar då ;)
Kommentera

Emma: tabbellen e jag fakriskt osäker om dom vinner. Har tippat VF först som 3a men sen är det en annan sak :)
Kommentera

millis: Jajamen stämde myckjet bra det :) Så förra årets start var nästan värre än det är nu egentligen :)
Kommentera

MoK: Alltså jag menar slutresultatet att de vinner tabellen samt sm-guld:-)
Kommentera

MoK:
Ja, men då stämde det ju som Esa sa =)
Kommentera

Emma: Frölunda vann förra säsongen sin första bortamatch i omgång 8 mot FBK
Kommentera

millis: Det tycker jag låter lovande. Hoppas resultatet blir detsamma som förra säsongen....
Kommentera

« · 305378 · »