Efter att ha besökt Tokigamasar.com blir jag bara än mer laddad inför kvällens match. Niemi, Kallio, Sundin, Johnson o co, se till så att knätofsarna får respass tillbaka till dalarna med endast blåmärken som minnen av matchen!
Efter ett litet missöde med min dator har jag nu letat mig upp till ortens bibliotek för att stilla mina abstinensbesvär...
Var, som vanligt på matchdagen, nere på morgonträningen idag för att kolla läget. Såg som vanligt bra ut. Humöret var glatt och spelarna var laddade. Mao, tre mycket säkra pinnar idag.
slashpuppie: Detr har väl inte hänt allt för ofta för er två gånger på 50 år eller som hammarby en gång på 110 år det är nästan i samma divison som de som aldrig vunnit typ Timrå, Grums och Kållered
Dream Team: Jag vet inte om jag sålklar mej till den kategorin av folk som tror man skall´vinna ofta bara för att man e regerande svenska mästare. Det är historia för mej nu.
Emma: Jo kom man till semi förr så var man lycklig, nackdelen e ju nu att många kröver att dom skall till semi eller helst final varje år. Kanske inte bra. Slutspel sne kan allt hända
MoK: Ja man kan ju vara lite lugnare nu än vad man var för några år sedan. Kämpa för att komma till slutspel och sedan alltid lottas mot Modo och åka ut i kvartsfinal( eller möjligen någon gång i semi):-)
slashpuppie: Så länge VF vinner på hemmplan så hänger dom ju med men börjar dom förlora hemma och borta då kan vi vara oroligt. Har aldrig vart orolig för man ser att spelet finns
Emma: Precis så är det. Frölunda har aldrig inlett serien bra. Och efter jul har dom blivit bättre. Tur är väll att tiden då Frölunda fick spela bra som bara den efter jul för att nå slutspel är över :)
MoK: Brukar de inte vara sämre innan jul och sedan rycka upp ett par placeringar efter jul. I och för sig är ju dagens placering inte allt för dålig:-)
slashpuppie: Det blir stabilare det kan jag lova dej. Conny har ju själv sagt att dom kommer vara svagare fram tills jul sen när alla kommer in i det blir det stabilare.
Äh kört, fyf*n va pinsamt FRÖLUNDA, PINSAMT!