mok: Stämmer nog bra. Han skulle väl involveras i arenabolaget på något sätt. Man kanske tröttnade på att slänga ut 80 000 i månanden på en sparkade spelare:-)
Dragan 2k: Wahlberg skulle väl erbjudas annat jobb i Brynös tyckte jag att jag läste häromdagen. Konstigt aggerande i vilket fall... först sparka han o sen försöka anställa han i klubben :)
Sannes: Timrå är intresserade av Päärsinen. Då värvar vi honom tycker jag. Sedan kan vi lika gärna värva Esa Pirnes också om han är ledig. Så att ingen annan får honom.
Danne_l: Var det inte tal om att i och med att hans skada inte läker att han skall opereras nu istället för att vänta till offseason och att han därför inte längre är disponbiel för spel längre.
Nog borde man titta till spelarsituationen lite. Få se här nu. Vem kan vi värva. Vem har nyligen lagt av?
Äh grabbar, Ni får ställa upp, snöra på Er skridskorna och visa vad Ni kan. Dragan, mangan, mok, Danne och Heda, låter som en rätt hyfsad femma tycker jag. :)
Vet inte vart jag hörde det, men ett bud var att han kan vara tillbaka om en månad. Men det känns dock rätt tveksamt. Kan nog utgå från att han är borta resten av säsongen.
mattias - 74: SYnd och kalla Tolsa för utfyllnads spelare tycker jag för han river och gör ett enormt jobb och är verkligen en förlust. Men klart... vilken koll har du på våra spelare :)
mattias - 74: Ändå om man ser til trupperna skall Frölunda klara av Leksand hyffsat lätt men sen vet man ju aldrig med skador i truppen hur det kan påverka laget. Nåja bara det blir underhållande e jag hyffsat nöjd iaf. Gott Nytt år på dej.,
Dragan 2k: Det är inte utan att man lider med er. Det är ju bara att placera samma typ av skadeproblem hos mitt lag för att ana problemet. Det är väl tur att ni har en sån bredd i laget och att ni kanske klarar er hyfsat stabilt ändå. Ett omvänt läge i Timrå och det hade nog kunnat liknas vid ett korthus som faller sönder bit efter bit.
Sannes: Japp!! Men de är bara bra i vågor. Förra säsongen var dom usla, säsongen innan det vann de SM-guld. Får hoppas att det kommer in i en djuup svacka i semin och inte hinner komma upp ur den.
I rätt omgivning så skulle nog Wahlberg kunna bli vass, är ju stoor skillnad på Brynäs och Frölunda. det går nästan inte att jämföra...
Som jag skrev så kommer det nog en spelare a la Kallio, det skall bli spännande och se vad som händer.
Jag läste i tidningen idag att de skulle få svårt att få ihop lag till äventyret borta i St Petersburg (eller var det nu är någonstans).
Vi är inte vana vid att ha så många spelare skadade, denna säsongen har laget verkligen fått allt på en gång.