Dragan 2k: För övrigt är det inte alla som är förtjusta i vår gamla hjälte ser jag när jag läser Expressens nätupplaga:
"Först blir "Ragge" överkörd utan att nåt händer och sedan åker den där djävla filmaren Jens Karlsson framför mål och slänger sig så att vi får spela tre mot fem och de kan göra 1-0. Däremot var det korrekt att vi åkte på ett par 2+2-utvisningar. Spelarna har ansvar för sina klubbor."
Kul match kommer det att bli. Tror jag iallafall. 6-3 till våra hemmafavoriter. Seikola följer upp sin passningspoäng med att hänga en i krysset från blå i popwerplay.
Han har kommenterat fotboll, jag har iallafall hört han under Radiosportens ordinarie sändningar. Jag tror att han i vanliga fall jobbar på Radio Göteborgs sportavdelning.
Sannes: Orkar inte klaga på den regeln, ingen som ändrar på den ändå... Inte fullt i Scandinavium.. Lite dåligt för att vara en toppmatch men det är väl för att det är måndag..
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
Jag drar till med en 4-2 vinst till Frölunda, det tycker jag känns himla bra.