danoj: Hyfsad effektivitet idag. 33-19 i skott till Linköping. Såg för övrigt att Tobias Holm fick matchstraff för roughing med K Ottosson som bollplank. Han spelade sin första match idag efter avstängningen efter bråket mot Kakko.
danoj: Nu var det två stycken Linköpingsanhängare som kommenterade. Skrek nästan sönder mina högtalare varje gång LHC kom till avslut.
Mot slutet tyckte de att Linköping var tämligen chanslöst. När Frölunda behövde lägga till en extra växel gjorde man det.
Det var extremt imponerade av Lundqvist. Han är så lugn - ser ut som om han plockar äpplen eller fångar potatis när LHC sköt mot honom. Hehe. Ganska kul beskrivning.
danoj: Ärligt talat så var jag själv lite nojjig inför den här matchen. VF har ju förlorta på straffar båda gångarna de mött lhc i stångebro... Gött att de visar vart skåpet ska stå...
danoj: Färjestad har satt 165 mål. just nu ligger vi på 154. Har vi tur kan vi gå ikapp dom innan slutspelet börjar. Detta spelar ingen roll egentligen mer än principen, "Mest gjorda mål är bäst".
Dragan 2k: japp :)) Grejen är att jag har inte lämnat in mitt resultat, tro fasen att det går in idag bara för det, hmm, gör 5-0 nu så jag slipper gräma mig :))