Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

Frölunda - Luleå

« · 489724 Till forumet

Sv: Frölunda - Luleå
Ett resultat som brukar funka för mig är 5-2 så det kör jag på =)
Kommentera

heffe: E helt med dej i ditt ressonemang!
Kommentera

Klinth: Har ju spelat 8-1 på alla matcher denna säsongen hittills så varför ändra på det.... 8-1 ! Kahna gör 4 snabba :)

Ska bli kul att se Alfredsson igen, är lite rädd för att han inte kommer hänga med allt för bra dock... Spelsinne m.m finns ju kvar men han tröttnar nog fort... Såg ju alla på hur Pebben såg ut i början och hur han ser ut nu.... Hoppas på att de kan skjuta istället för att passa en gång för mycke, eller vad säger du mok???
Kommentera

Heda: 4-0, VF är lite sega efter "miniuppehållet" och lite för mycket träning blandat med kebabrullar i mängd. Eller var det jag som mumsade i mig dom? Kommer inte ihåg, men 4-0 i varje fall....
Kommentera

Okej, dags för debut för Alfredsson. Säga vad man vill, men det skall bli kul att se honom i Elitserien igen...

...naturligtvis så blir det succé för Alfredsson. Det blir det alltid vid sådana här tillfällen!
Han nätar i sitt första byte, och Frölunda vinner ganska enkelt med 5-0.
Kommentera

darktroll: affe platsar inte.........:-)
Kommentera

kungen: Vilken kedja skall du stoppa in jensa i ? Om affe debuterar så blir det bänken för jensa.
Kommentera

Danne_l: tror eller rättare sagt vet att det blir 4-1 o Jensa gör 2 av dom....
Kommentera

mok:

Ja det var verkligen ett vågat tips. För inte släpper vi väl in hela två mål??

Apropå Affe så skall det faktiskt bli jäkligt kul att se honom i Frölundadressen igen. Han kan säkerligen bidra med ett och annat till den nyskapade "NHL-kedjan".
Kommentera

Danne_l: Tippar helt emot mina egna principer i denna matchen eftersom allt man tippar innan har gått åt h-vete. 7-2 helt enkelt. Affe nätar givetvis.
Kommentera

JaSa: Om man får vara med och drömma lite här så kan jag bidra med mitt odds resultat. 1-3 (Spelar dock alltid med hjärtat) Blir naturligtvis oerhört kärvt för oss att knipa 3 pinnar på bortais mot Frölunda. Men som sagt drömma kan man ju alltid. ;-)
Kommentera

Danne_l: 5-1 blir det. Alfredsson 2 assist
Kommentera

JaSa:

Jaså du vill ha facit. Here we go.

6-1.
Kommentera

kungen:

Njae, Alfredsson spelar skulle jag tro, men kanske inte hela matchen.
Lite synd om Jensa och Loui men, usch så besvärligt det är när man vill att alla grabbar skall få spela....
Kommentera

"Experter", sätt igång och tippa nu.
Så att man kan slå in den avgörande
matchbollen.. :)
Kommentera

Sannes: ......om inte Jensa petar han..:-)??
Kommentera

Frölunda - Luleå

Ett par dagar kvar till match, men det är ändå läge att starta en tråd med tisdagens match i sikte.

Då jag, än en gång, är på plats i Scandinavium så hoppas jag att grabbarna fixar tre poäng, hemresan går betydligt lättare då.
Och Alfredsson gör sin "debut" i denna match, eller?
Kommentera

« · 489724