Klinth: Har ju spelat 8-1 på alla matcher denna säsongen hittills så varför ändra på det.... 8-1 ! Kahna gör 4 snabba :)
Ska bli kul att se Alfredsson igen, är lite rädd för att han inte kommer hänga med allt för bra dock... Spelsinne m.m finns ju kvar men han tröttnar nog fort... Såg ju alla på hur Pebben såg ut i början och hur han ser ut nu.... Hoppas på att de kan skjuta istället för att passa en gång för mycke, eller vad säger du mok???
Heda: 4-0, VF är lite sega efter "miniuppehållet" och lite för mycket träning blandat med kebabrullar i mängd. Eller var det jag som mumsade i mig dom? Kommer inte ihåg, men 4-0 i varje fall....
Okej, dags för debut för Alfredsson. Säga vad man vill, men det skall bli kul att se honom i Elitserien igen...
...naturligtvis så blir det succé för Alfredsson. Det blir det alltid vid sådana här tillfällen! Han nätar i sitt första byte, och Frölunda vinner ganska enkelt med 5-0.
Ja det var verkligen ett vågat tips. För inte släpper vi väl in hela två mål??
Apropå Affe så skall det faktiskt bli jäkligt kul att se honom i Frölundadressen igen. Han kan säkerligen bidra med ett och annat till den nyskapade "NHL-kedjan".
JaSa: Om man får vara med och drömma lite här så kan jag bidra med mitt odds resultat. 1-3 (Spelar dock alltid med hjärtat) Blir naturligtvis oerhört kärvt för oss att knipa 3 pinnar på bortais mot Frölunda. Men som sagt drömma kan man ju alltid. ;-)