Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

Frölunda Modo

« · 664401 Till forumet

Sv: Frölunda Modo
mok:
3-5 med mål i tom kasse är mitt tips
Kommentera

Dragan 2k: Såg precis i Moras gästbok där dom hade en tabell över dom 8 senaste matcherna... Frölunda ligger 9a där :(
Kommentera

Hawerchuk: Bäst att passa på innan någon snor resultatet.
Salo spikar igen: 1-11
Kommentera

Linnea: Säg inte det Linnea. Jag har kontakter överallt. Och webbkameror och satellitbevakning.
Kommentera

Klinth: jag tror inte Dragan kan se mig, jag sitter ju på jobbet..; )
Men nu får det räcka! 7-2. Punkt.
Kommentera

Äsch, jag vet inte ens om jag orkar pallra mig dit.

Frölunda - Modo 1-7
Kommentera

Dragan 2k: Köp ett sådant däringa hundben och gnag på vettja ;-)
Kommentera

Klinth: Jag kan säga så här. Det är riktigt tungt nu att inte vara rökare när frustrationen är kanontuuuuuuunnnnnnggggggg.
Kommentera

Dragan 2k: Det är det delerium man hamnar i när man inte längre är full av nikotin... Verkar vara fint... Ser du änglar och sjuksköterskor oxå?
Kommentera

mok: Vårt krisgäng leverar så det skriker om det. 4-1. Jag drömmer, är optimistisk, och förhoppningsfull.
Kommentera

mok: Ja, det är ju inte säkert att Lillis kan kontrollera Kallio när han väl får det att släppa... Verkar ju vara lite irriterad på sin "måltorka" ;-)
Kommentera

Klinth: meddelar du han det så kan vi andra slippa tippa :) Men drar till med islossning och 5-2 helt enkelt.
Kommentera

Frölunda Modo
Hmm, vad ska man säga. Tippar man 1-18 så kanske Frölunda vinner. De lyssnar ju då rakt inte på mina "experttips"....

Eller kanske inte, matchen slutar 4-2 och jag ringer Lillis direkt och meddelar honom detta, så att han vet...

Hopp & Lek kära vänner!!!
Kommentera

« · 664401