Frölunda HC

60379 inlägg · 3399 ämnen

Frölunda-Modo

« · 765207 Till forumet


Sv: Frölunda-Modo
Boråsindian: Skänk Fransson till stadsmissionen till att börja med och plocka in en bra back, säg till Ryno att han börjar använda sin storlek och snälla ge ett ex av regelboken till Rönnmark. Gärna med stora bokstäver i, han verkar ju ha lite problem med synen. Att låta Calle ta över som huvudcoach hade nog inte heller skadat.
Vad hände med att man skulle ha två huvuddomare förresten, nån som vet?
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Jompe: Ja han gjorde inte bort sig idag. Det kan nog bli riktigt bra det här. Fart och fläkt känns som att det kan behövas just nu. Gick ju in med Nicke och Plüss och sämre omgivningar kan man ju ha.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Paddan: Jag borde också få ett halvt rätt, för jag hade haft ett helt rätt om inte Susse varit så förbannat stel i ljumskarna.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Vad är det som har hänt med frölunda?? Ska svackan aldrig ta slut?? Måste börja vinna snart så att dom andra lagen inte drar ifrån. Kan bli tufft att komma ikapp annars. Frölunda får kämpa så mycket för att få målchans, det vill sig inte riktigt. Kanske måste till lite ändringar? Antingen i laget eller en ny röst i båset.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Poffa: Hmm, få se... hade jag tippat 1-11 eller I-II? Nåväl jag hade rätt på den ena halvan av slutresultatet i varje fall.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Dragan 2k: Vill instämma med de som önskar Tuben lycka till i Frölunda. Det kanske kan bli det break han behöver. Samtidigt ökar ju den genomsnittliga spelarkvaliteten i både Brynäs och Fröunda på det här sättet... :-)l
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Hawerchuk:
Anklaga mej inte för att göra rätt :-) !
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Linnea: Jag säger 6-3 till Indians.. ni kommer ta hem segern i en riktigt bra match, Malmen gör sitt första direkt.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Dragan 2k: Ett litet tips så här timmarna innan match kan jag kosta på mig. Ta riktigt många utvisningar. MODO är tragiska i PP och släpper till en hel del mål bakåt. Ser ni till att ha minst en spelare utvisad hela tiden, då han ni faktiskt en stor chans till vinst.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Dragan 2k: ÄÄäh det kommer ingen press, vi ska bara peta er i ögat lite.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Linnea: Kan vi stå emot den inledande Modopressen som borde pågå i sisådär 55 effektiva minuter tror jag verkligen på kanske åtminstone en poäng idag.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Linnea:

Visst är det bedrövligt?!?
Å andra sidan är dom väl inte med i tipset här heller ;-)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Gidde: Hm... menar du att vår presstalesman inte varit tydliga nog med reglerna?! Skandal...; )
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Poffa:

Dessutom har Aftonbladet stulit Danne_I's tips!!!

;-)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Linnea: Aldrig. Det är mitt. Mitt, mitt, mitt. :-)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Hawerchuk: Du får väl fjäska med Poffa och fråga lite snällt om ni kan dela tips=)

Danne_l 3-1
Linnea 4-2
Klinth 5-1
Dragan_2k 2-1
mok 4-1

Gidde 2-4
Poffa 1-3
Paddan 1-11
piff 3-3
mattias 7-2
FreddanVF 1-4
knaskamilla 2-7
Alisandali 4-3
mangan 3-2
Guinness 2-5
Bisset19 2-2
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
piff: Vad måste man göra för att få lite uppmärksamhet här inne, 1-3 sa jag ju! ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo

piff: Frölunda - Modo 2-2

Malmström 2 baljor.......

Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Frölunda - Modo

Danne_l 3-1
Linnea 4-2
Klinth 5-1
Dragan_2k 2-1
mok 4-1

Gidde 2-4
Poffa 1-3
Paddan 1-11
piff 3-3
mattias 7-2
FreddanVF 1-4
knaskamilla 2-7
Alisandali 4-3
mangan 3-2
Guinness 2-5

Lite mindre än fyra timmar kvar...
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Klinth: Men det beror enbart på att ni tippar till VF´s favör...börja tippa emot dem så får ni nog oxå några rätt =)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Guinness: Vi har första tjing fram till 24 timmar innan nedsläpp. Och inte fan hjälper det...
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Klinth: Är det fortfarande så att alla "experter" måste tippa först? Har alla gjort det? Om så är fallet får ni bortse från mitt tips som lyder 2-5
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
knaskamilla: Menade inte att du tippade 7-2 till Frölunda givetvis utan för ditt lag såklart!
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Danne_l: En raise till 5-1. Det måste lossna nu!!!
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
mok:

Nejdå. Jag tippar aldrig 7-2 till Frölunda. Däremot alltid till MoDo. Första säsongen jag gjorde det vann de en massa matcher med stora siffror, det tog jag som ett tecken.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Jag drar till med 3-2.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
knaskamilla: Du e som min polare han tippar alltid 7-2 till Frölunda... nån gång sitter den :)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
4-3 Till Frölunda blir det .
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Jag tippar 2-7. Någon gång måste det sitta.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
piff: Tippar 1-4... Robert Döme siste målskytt dessutom
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
mattias - 74:
Nej det brukar det inte. Brukar väl vara ett lag som är helt överlägset det andra och vinner med 3-4 mål.
Men han tog det säkert för att jävlas med malmöindianen.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
piff:

Dragan verkar ha varit snäll i sitt tips 2 - 1. Brukar väl inte bli målsnålt när dessa lag spelar =)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Frölunda - Modo 061010

Danne_l 3-1
Linnea 4-2
Dragan_2k 2-1
mok 4-1

Gidde 2-4
Poffa 1-3
Paddan 1-11
mattias - 74 7-2
piff 3-3
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
mok:

Fan för dig, då tar jag 7 - 2 =)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Krizan tappar in en puck från blå, 1-3.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Dragan 2k:
Taggade ska de alltid vara! :-) Ovasett tidigare resultat..
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Dragan 2k: Om dom nu e så taggade så e det dags att bevisa det.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
mok: Haha. Jo men visst. Inte minst för att slippa läsa på den officiella hemsidan om taggade och revanschsugna Frölundaiter. :-)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Dragan 2k: Men 4-1 sitter fint imorgon dags att det vänder nu.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo

Kan vi har tur och sätta 2 bakom Krizze baby kan vi kanske ta och vinna med 2-1. Nollan håller vi givetvis inte. Det gör vi aldrig oavsett motstånd.

Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
malmöindianen:

Hehe, märks att du inte sett många matcher med MoDo.
Att kalla deras spel för tråkhockey bevisar rätt mycket ;-)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
försök med 11-1 i stället!!! frölunda kommer resa sig och Modo vika ner sig.... er tråk hockey håller inte i längden....
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Linnea:
3-3
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Danne_l: Åfan, äntligen får jag en seriös möjlighet att få in mitt resultat 1-11. Sällan har så få göteborgare blivit så glada av något så litet som när en match äntligen tagit slut. Salo sett taggad ut... vadå, satte han sig på en kaktus eller? ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Ja det är dags att ta en tre poängare jag tippar 2-1. Tycker att de skall satsa på Joel har set mycket bättre ut änmsalo
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Danne_l: Tvärtom. 1-3 och Lillis får sedan sparken på tisdag kväll.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Gidde: Nej, du har ju fel ordning på siffrorna. 4-2 blir det.
Kommentera

Sv: Frölunda-Modo
Danne_l:

2-4 ;-)
Kommentera

Frölunda-Modo
Ny hemmamatch och nu tar vi väl den första trepoängaren på hemmais?

Det mest intressanta inför matchen är väl dock vilken målvakt man väljer.
Joel har spelat stabilt. Myllyniemi gjorde en bra insats med J20. Salo har sett taggad ut sedan träningscomebacken.

3-1!
Kommentera

« · 765207