Kom igen nu frölunda.....dax o vakna nu.....varför spela så jävla tillbakadragna.....det funkar inte mot timrå...kom upp i banan och sätt tryck på dem så ska detta gå vägen...
orion: Så klantade man till det igen - typiskt. Självklart så är Das Boot under ytan, det bästa BOTTENLAGET med utsikt över BOTTENVIKEN denna säsong - men nu borde det snart vara dags för lite ytläge. Tycker att vi bryter igenom isen i möra och på måndag och släpper ut lite bråte och gaser där nere i Götet. Sen dyker vi snabbt ner för att ligga och lura som en gammgädda i vassen tills på onsdag - då skickar vi iväg den första torpeden för att spara den allra sista tills på fredag. Då sänker vi skeppet.
ribba9: Det beror nog mycket på er medgångare hur matchen kommer att te sig i möra. Får ni en lite halvtaskig inledning så kommer ju också tystnaden och därefter busvisslingarna och sedan tystnad igen.
ribba9: Om ni vinner i möra så har ni oss rejält i brygga - Matchen i morgon bli direkt avgörande skulle jag tro för fortsättningen. Vinner vi den kan allt hända - Timrå är ju trots allt det allra bästa bortalaget denna säsong. Inte ens Frölunda kan mäta sig där - Sådäså!
Men det är ju klart - ni har ju redan vunnit SM-guldet sååå...
danoj: gud fixar segern i möra han - Champagnen kan ni sälja för den kommer ni inte att få användning utav än på några matcher! Eller skänk flarran till lillguden vettja ;)
ribba9: VF-mor SM-guld, är hon snäll hon? En sådandäringa Go gumma eller? Känner på mig att efter att Timrå tagit ledningen i inledningen på den andra perren så börjar busvisslingarna att hagla återigen och sen har vi er i säcken igen - bara att knyta till sedan.
mike66: Tack! ;) som jag skrev nedan så kommer Dysso att närvara i scandinavium imorgon, kombinationen Dysso + GUD + Timrå = Timråförlust, så champagnen står redan på kylning ;)
danoj: Tycker mig skönja en viss vekhet i psyket hos GötLaBorgarna - Nä ni får inte vika ner er nu grabbar för det är juh nytt krig i morgon juh. I vilket fall som helst så leder vi psykkriget STORT och ni leder matchserien, kanske stort i morgon? Det ser lite halvtungt ut nu igen men vinner vi bara en utav dessa två bortamatcher så kan allt hända.