Frölunda HC

60372 inlägg · 3399 ämnen

Frölunda skräll?!?

« · 252060 Till forumet


Sv: Frölunda skräll?!?
Guinness: Livsstilen? Det finns gott om indianer, och deras tro och leverne finns fortfarande kvar, om än anpassat till 2000-talet. Men vargarna, dom jagas stenhårt, och begränsas till antal.... Dom skall hållas kort, helst på skansen, inlåsta i bur.... De fungerar nämligen inte bland vanligt folk, kolla bara på Jönsson, barnen springer ju skrikandes iväg när de ser honom.....
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Klinth: Ja jävlar ja...finns ju så många indianer kvar...hela livsstilen blev utrotad...men än hörs ylandet av pigga,hungriga vargar
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Guinness: Gnyl, gnäll, bjäffs... Indianer har jagat varg i årtudenden, alltid lika framgångsrikt... Bytet är fällt!!!
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Los Lobos: Vargatjut...
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Guinness: Och lyssnar på Vikingarna?
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Klinth: nja, av stunden...kaffet,snusen...att FINALEN är säkrad...
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Klinth:
ni är spikad o klar för SM-Guldet och då är det svårt för lilla TIMRÅ IK att ta det...

men det med hår på bröstet o kropp för läsk låter bra...då kommer du att ta dom första dagarna läskande dårå...;0)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Guinness: Av att Frölunda skall spela finlir i kväll då eller?
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Klinth: Sitter här med min FBK mugg med Löfbergs lila kaffe i, en nybakad prilla å bara njuter....ahh =)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
gud: OK, det är uppfattat, vi läskar oss, vi gammgubbar med hår på bröstet och kropp för läsken, så får kidsen lukta på korkarna ;-)

Det viktigaste är att jag får läsk ;-)

Vad gör du när Timrå tar SM-guld då? Det var väl erat år i år eller?
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
gud:
Taskig stämning här nu va?;)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Klinth:
det du har hört stämmer....inte...;0) och hur kan du låta
småpojkar som liepins o Dragan 2k vara med..dom har ju knappt åldern inne för att gå på krogen ju..nänä..nu låter du dom vuxna Göbbarna sköta detta med läsken..;0)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
gud: Du ska få så mycket läsk som du orkar ;-) Om vi vinner alltså....

Fast efter vad jag har hört om dig så kanske jag skall begränsa det till så mycket läsk som du orkar på en timme, sedan tar liepins nästa timme, Danoj timmen efter det, och Dragan 2k timmen efter det..... Sedan kommer gudinnan och drar hem dig i örat ;-)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
gud: Det räknar jag också med. En helkväll a la Klinth. Vem hänger på?
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Klinth:
men jag solar gärna i eran glans..för det var länge sedan jag
sa Grattis till SM - Guldet..;0)

och jag räknar kallt med att det är du som bjuder på mycket bi..*host* läsk när ni badar i Poseidon...;0)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
gud: Klart det är klart, glasklart!!! Over and out!!!

Antingen vinner vi, eller så vinner vi stort ;-)

Men du kan få sola dig i våran glans ;-)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
gud: jo, det lär ju bli några nu i de flesta åldersgrupper ;).....
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
gud:

Tack så in i H-E mycket!!;)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
MoK GG:
så skönt att du känner att semin är klar...;0)

Grattis till Guldet...;0)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
MoK GG: ...Carnbäck kommer spela fult å sen inte förstå någonting när han åker ut, Conny kommer rutinerad som han är stå i båset å blänga på domaren med sina svarta ögon...
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
MoK GG: På tal om Jörgen Jönsson finns det en rätt kul "lika som bär" bild på honom på ...ja se länktipset. Lite elakt kanske men ändå.
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Guinness: Jodå vi vet hur det går. Wallinheimo kommer återigen bevisa vilken usel målvakt än är och Jönsson kommer bli röd i ansiktet och tjata på dommaren och spela usel hockey som vanligt. Sen vinner VF :)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Klinth: Visst klinthan visst.....
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Guinness: Mohahaha, du menar att FBK förlorar oavsett motstånd, att ni lämnar WO redan nu när du/ni sett hur fruktansvärt bra just Frölunda och Timrå är!?!
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Guinness: Hehe. :-)
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Dragan 2k: Tja, det spelar väl ingen roll vilka FBK får i finalen...vi vet ju alla hur det går
Kommentera

Sv: Frölunda skräll?!?
Guinness: betydelselös?
Kommentera

Frölunda skräll?!?
Blir det en skräll i den 6:e semifinal matchen ikväll? Ska VF kunna besegra TIK ytterligare en gång eller ska de få en svidande förlust och ett avgörande hemma...frågorna e många och alla VF:are och TIK:are är så NERVÖSA inför denna lite betydelse lösa match!!!
Kommentera

« · 252060