Frölunda HC

60367 inlägg · 3398 ämnen

Frölunda - Timrå

« · 436751 · » Till forumet


Sv: Frölunda - Timrå
danoj:

Nja, vetefasen faktiskt. Finns det inte på hockeyligans sida?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l:

Äsch ni med era förbaskade tips ;)
Vet du förresten vart man kan få se målen ifrån Malmö matchen senast?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
danoj:

4-1 är redan tagit av moi, gör om gör rätt!:)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
danoj: Ja vilken djup analys va;) haha

Men känslan hos en spelare är sällan fel;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
willysson:

Aj då, när du lägger fram analysen på det viset lär jag ju inte alls få någon sömn i natt.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
4-4 imorgon.. vet ej hur resultaten tippade så jag tar ett som ingen har..
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
danoj: Frölunda gör inte 4 mål framåt i morgon... Timrå vinner med 1-4 2-4.... skitlätt
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
mattis69:

Har man tippat Frölunda som 4'a i en ES tabell inför denna säsongen kan man knappast ha rätt ang resultatet imorrn.

4-1 till Frölunda.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Om jag skall vara ärlig och tippa med sunt förnuft så tror jag INTE på hemma seger i morrn utan det blir seger för den röd-vita hockey dynamiten från timrå med 2 eller 3-1 alltså
Frölunda - Timrå
1 - 2 (3)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Dream Team:
senaste 2 årens möte i Scandinavium står det 9-2 (förlusterna kom i semifinalen Guldåret 03)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Stabil seger blir det.

Frölunda-Timrå 4-0.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Dragan 2k: Ni lider inte av någon skrämselhicka direkt?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Frölunda vinner med 1-0.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
willysson: 4 puckar bakom Henke känns mycket. Det skulle kännas lika otippat bakom Kiprusoff med. Två lag i högform, Frölunda på hemmais ändå klara favoriter.

Mitt tips: 2-2!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Hmm. Har inte Stefan Alfelt på Aftonbladet lärt dig att de heter Dragkedjan och inte Dagiskedjan?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
kungen: Precis som innan tidigare matcher.........
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
mangan: Snackade precis med Mr Heda o han sa att de var buffe så vi e där kl 14.00 o du me hoppas jag?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
kungen: Såklart att du tror. Tror du att det blir buffe på söndag?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
mangan: Har inte spanat in alla inlägg så jag chansar på 7-1 är ledigt :-)..? Tror Timrå får de ganska jobbigt helt enkelt :-))
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Nu när danne tog det resultat jag hade spetsat in mig på får jag hålla tillgodo med 5-3. Sista målet gör Frölunda i tom bur med mindre än en minut kvar.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
gud: haha, spriten du dricker kan inte vara bra.... Det blir 4-1 till tik...
Så är det bara, annars får jag börja sjunga upp.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
El Aka Ali: Haha, låter bra. Men att sätta på mig slips till vardagen känns aningen överarbetat :)

Det där med nån modo-historia låter bra, det måste jag testa ^^
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
audiblegiraffe: Ett litet tips som alltid går hem. Sätt på slipsen, den svarta med diagonala oranga band plus en liten ros i kavajslaget på din v. sida. Lovar att sedan kan du glida runt på HH utan att sakna sällskap. Speciellt de lätt rödhåriga känner en oemotståndlig dragning till din manliga utstrålning. Kan det måhända ha att göra med de anonyma ränderna i slipsen? Sedan måste du självklart besitta en norrländsk svada som inte är av denna världen. Dra då gärna lite Modo-historia spetsat med en och annan vits om hur man slår Frölunda på upploppet.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Dragan 2k: Haha visst... Den har man "inte" försökt en så där 1000 ggr. Men den funkar inte speciellt bra heller i alla fall för mig :). Enligt min erfarenhet är sjuksköterske-programmet och lärarprogrammet där de bästa brudarna finns.

Det roligaste som finns är ju dock de som försöker passa in så hårt på Handels. Nu snackar vi males again. De har varken vax i håret eller rosa skjorta när de börjar på skolan. Men efter ett par veckor har de skaffat båda... :)

Jag stod dock upp emot detta!!! :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Grabbar. Ni måste spela svåråtkomliga. Gör ni det så blir ni inte av med dem. jag looovar
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
audiblegiraffe: Du har så rätt. Har vart på någr sådanna fester o dom e rätt "blåsta" domdär :) Men rätt kul o retas lite med dom.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
El Aka Ali: Fast att försöka scora bland brudarna på Handelshögskolan i Göteborg är ett omöjligt uppdrag om du inte har:

1. Stort hus på Särö.
2. Minst 5 miljoner. Absolut minimum.
3. VIP-medlem på Hagabadet.
4. Bratstil och flashar med pengarna. Lunch måste man käka
på Hereford eller den där restaurangen uppe vid Poseidon(fan heter den nu igen).

Ett tips jag såg ett par hade var att ha framme konnisörskortet(eller vad fan det nu heter) när de studerade som bokmärke...:)

Jag fick ett par MAJOR BLOW OFFS. Det var typ "dra åt helvete din djävla norrlänning och lowlife!!!". Fast dom är ju alltid trevliga. Det är ju tur.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
mok:Det finns en del sanning i vad du säger. Tycker att de som skulle kunna vara utmärkta ambassadörer för en annars mycket trevlig stad, lite har missuppfattat sin plikt att misskreditera gästande persomligheter.
Jag känner mig förföljd när jag är i Göteborg. Kan berätta ungefär samma historia från min tid på hotell Örgryte.
Annars är mina erfarenheter enbart positiva. Det finns trevliga flickor i den staden.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
El Aka Ali: Du vågar inte komma ner med risken för att få böter alltså :) Jobbigt sådant. :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
mok: Egentligen skulle jag åkt ner o kollat matchen. Men jag får alltid parkringsbot när jag är i Götet. Utav någon underlig anledning så hugger dom alltid på mig. Bodde på "Heden" i ett halvår och drog på mig massor av park.bot. Många kunde jag snacka mig ur men till slut tappar man lite av intesset vid dessa evinnerliga p-bot.
Sista gången med husvagn så fick frugan gå emellan och reda ut begreppen. Hon känner mig och vet mina begränsningar. Hur än det var så fick vi en ursäkt från det kommunala p-botföretaget och kunde i lugn och ro dra vidare norrut.
Trots allt detta så tror jag på en knapp men rättvis Timråseger!
Röd och vit hockeydynamit, som han säger den gode Ernie Eagle.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
El Aka Ali: Ser bra ut nu får man säga men läget kan ändras snabbt, har hänt förr. Bara att vänta och se. En plump mot TIK kan man överleva finns "värre" lag att torska emot
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
gud: Bitter? Jag? Knappast....
Hur kan du tippa emot TIK med så stora siffror? Känns inte riktigt "ärligt" från din sida. Skulle förvåna mej om vi får se så stora siffror åt nått håll på SÖndag. Men den som lever han får se.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
mok:
Så bitter..Så het..Jaja
Då är det skönt att veta att du kan..Jag får väl göra om då och göra rätt
Frölunda vinner med 7 - 2 Timrås mål är slumpartade..
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
El Aka Ali: Det var välan ett snällt tips från en som är elak.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
mok: Ni är ju van att leda. Förmodligen vinner ni serien med hästlängder. En liten plump på vägen kan väl inte vara hela välden.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
gud: Låter som ett seriöst och kunnigt tips....
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Småhandlare...Alla har ju så fel..
Timrå IK får åka hem ned svansen mellan benen..
9 - 0 till Göteborgs stora lag...Ödmjukt så grattar jag redan
nu till Sm-Guldet...

Dragan..
Skumpa ikväll eller??
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
El Aka Ali: Leder överlägset? Tror minsann du försöker lägga över favoritskapet o pressen på Frölunda. Vi leder med 5 poäng. Vinner ni på söndag är det 2.... överlägset???
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: Ingen är utskrattad och förnedrad vid en ev. förlust mot "jätten"
Frölunda. Speciellt inte på deras hemmabana. Däremot kan det slå åt andra hållet. Då kan kanske uttrycket passa bättre.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
bobbe: Ja vi försöker väl så gott vi kan i alla fall, och än så länge ser det ju ut at gå bra.=)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: Trevligt att se att du försvarar utmanarnas ära... Ned med dessa så kallade experter! ;)

Frölunda-Timrå 4-3
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: då säger vi så :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: dom där svamparna du åt till lunchen är det nog inte meningen att man ska äta så många av...:P
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
willysson: Taget=)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: den som förlorar måste sjunga nationalsången innan en match...
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
willysson: Äh, sluta märka ord. Det är bara för att du innerst inne vet att ni kommer torska. Henke släpper inte mer än ett mål, och framåt kommer målen bara ösa in. Jag förstår att du är i nån slags förnekelsefas just nu=)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: timhänta, förnedrade och utskrattade??
hehe
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
El Aka Ali: Det återstår bara att se. Visserligen tror jag ju kanske inte att denna enorma form håller sig på en jämn nivå över hela säsongen, det brukar ju komma en liten svacka nånstans längs vägen. Men än så lä'nge tror, och hoppas jag, att ni åker hem timhänta, förnedrade och utskrattade; )))
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: vad tycker du är lämpligast?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
willysson: Shoot. Vad spelar vi om?
Kommentera

« · 436751 · »