Frölunda - Timrå

« · 484979 Till forumet

Sv: Frölunda - Timrå
darktroll: Skojar du eller...snacka om flyt,men du är ju utmanare oxå så jag tar 3-2 istället,spelar ju ingen roll om jag eller darktroll får rätt :-)
Kommentera

Portello:

Japp, det kan du fethaja:)
Gränsen måste dras nånstans, vi gör det enkelt för oss och håller alla utbölingar utanför. Ni får ha egna tippningar.
Kommentera

Sannes: Jaha,de va helskota vad snabba ni var nu då!! matchen e väl inte föränn på tisdag..
Menmen,jag ser att vinnstresultatet är ledigt,tror det inte blir så mycket mål,timrå kommer att vara taggat till 1000% nu när dom åkte på en sådan mällkaramell mot linköping...tror allt det blir 3-1.
Kommentera

Danne_l: Diskriminering! ;)
Kommentera

darktroll:

Självklart får du det. Alla frölundaiter är välkomna.
Kommentera

Sannes: Får jag vara med och tippa ? 3-1 i så fall
Kommentera

Experterna tippar:

Danne     5-1
mok        4-2
Dragan    4-1
Klinth      5-2

Utmanarna tippar:

danoj        10-2
Linnea        6-2
Boråsind.    4-3
Heda          4-0
Sannes       5-3
Kommentera

Danne_l: Jag kör på 5-2 så spela inte det sluresultatet på Oddset om ni inte vill ge bort era pengar.... Går bra med mina tips denna säsong....
Kommentera

Jag måste ju säga att resultatet TIK-LHC 2-8 är en aning chockerande. Så får ett lag inte rasa ihop om man skall vara med i toppfighten.

Dock så är det nog ett revanshsuget lag som Frölunda ställs emot på Tisdag, men det hjälper knappast mot segermaskinen. Frölunda är bättre på varje position, och vinner klart med 4-0.

För övrigt så spelar Frölunda tre raka hemmamatcher nu. Seriesegern är nog spikad i nästa vecka nångång.
Kommentera

Matchen slutar 4-3 till frölunda
Kommentera

Linnea: Ja, hoppas ni krossar dom ordentligt! Ni får gärna ta väl hand om Luleå också den 18:e! :-)
Kommentera

willysson: många mål blir det...=) 6-2.
Kommentera

Danne_l: som det var idag stoppar inte 5-1 på oss..
Det var tragiskt idag, riktigt tragiskt... tror på en målrik match jag. 7-2 kanske.
Kommentera

mok:

Timrå tycks vara inne i något av en formsvacka. Detta gör att vi åter vinner med 5-1 på hemmais.
Kommentera

Dragan 2k: KLart det blir publikrekord för det behövs ju bara 10 000 för att vi skall slå det. Minns inte ens när det var så "lite" folk sist i Scandinavium måste jag säga. Men det blir säkerligen 12 044 för vem missar ett toppmöte när Frölunda kommer med ett par segrar i ryggen?
Kommentera

Frölunda - Timrå
Mok säger 4-2 vid full tid. Jag kontrar med 4-1. Ska förhoppningsvis bli en riktigt toppfajt.

Och så slår vi ju ett publikrekord dessutom. Fullsatt? Givet.
Kommentera

« · 484979

FATAL ERROR! The page could not be loaded. Try again...