Klinth: Undrar jag om det verkligen är så 100%-igt. Sunda förnuftet håller på Boråsarn och även mok. Deppardelen tror på 14-0. Vilket som är det rätta vet ju ingen före tisdagkvällen.
Danne_l: Det ska jag göra. Var ner ifjol sommar och hade en weekend, fantastisk fin stad. Annars var det ca:20 år sedan man var ner och spelade Gothia Cup.
Vi ser alltid framåt och eftersom vi är i fin form så har vi tippat som vi gör, simpelt och bra. Men du är fortfaradne välkommen ner, kan ju alltid njuta av staden om du inte gillar underhållningen i Scandinavium;)
Danne_l: Får säga som Linnea här under skrev, man kan inte leva på gamla meriter. Fast det är ju samtidigt synd, annars hade vi ju kunnat sätta in Pecka Lindmark i mål på Tisdag.
Dragan 2k: Är det ett tydligt formulerat krav? Nu har jag givetvis inte sett någon som tippat förlust, men vad händer om någon får hjärnsläpp och tippar med huvudet? Blir det tjära och fjädrar då?
Fan vad man känner sig uträknad redan efter att ha läst era matchtips, jag tror inte det verkar vara nån ide att åka ner. Med hur mycket vann Frölunda sist Timrå var ner?
darktroll: Är det inte dags för en nolla för Henke nu? Han släpper ett i varje match ungerfär och våra backar går upp i friläges anfall. vad är detta för lag? Eftersom allt verkar helskumt nu för tiden. Vågor spolar på land, flaggstänger blåser av, timrå förlorar med 6 mål på hemma plan, inte en enda NHL match har spelats, en swietchare har gjort flest mål i VF så borde väl det bli 3-0 och Henke gör sista målet? (Det enda som är som vanligt är att Malmö och Brynäs ska spela kvalserien snart)
darktroll: Kanske lite som Pebben. Bra egentligen, men har inte riktigt fått till det. HAr dock tagit sig på slutet. Får väl hoppas för vår del att deras formtopp kommer efter säsongen; )))
Vik hädan! Att jämföra oss med Malmö ser jag som en skymf mot oss experter. Men ni skall få se, bara mina expertkollegor kunde testa och tippa rätt dom med. Vi har ingen bra procentuell utdelning direkt...;)
Danne_l: Jo men vad för resultat fanns kvar då:)? 1-0. Man får ju vara lite positiv. Även om 11 mål låter väldigt mycket. Men det hade varit kul om ditt resultat gick in slashpuppie.
Sannes: Jaha,de va helskota vad snabba ni var nu då!! matchen e väl inte föränn på tisdag.. Menmen,jag ser att vinnstresultatet är ledigt,tror det inte blir så mycket mål,timrå kommer att vara taggat till 1000% nu när dom åkte på en sådan mällkaramell mot linköping...tror allt det blir 3-1.
Jag måste ju säga att resultatet TIK-LHC 2-8 är en aning chockerande. Så får ett lag inte rasa ihop om man skall vara med i toppfighten.
Dock så är det nog ett revanshsuget lag som Frölunda ställs emot på Tisdag, men det hjälper knappast mot segermaskinen. Frölunda är bättre på varje position, och vinner klart med 4-0.
För övrigt så spelar Frölunda tre raka hemmamatcher nu. Seriesegern är nog spikad i nästa vecka nångång.
Dragan 2k: KLart det blir publikrekord för det behövs ju bara 10 000 för att vi skall slå det. Minns inte ens när det var så "lite" folk sist i Scandinavium måste jag säga. Men det blir säkerligen 12 044 för vem missar ett toppmöte när Frölunda kommer med ett par segrar i ryggen?