Nä, men ni har ett antal på planen som verkar åka omkring och ljuga för er... efter snart två säsongers berg- och dalbanande är det kanske dags för ett gäng i truppen att erbjudas ett hedersmedlemskap i föreningen för Balders bevarande...?
Allt snack i i denna tråd får mig att tänka på nyströms blogg idag. =)
"- Mora borde givetvis ha en blogg på sin hemsida. Av sin lagkapten. Håkan Blogg. Jag vet inte om jag ska skratta. Men min kompis tycker att det är kul och försvarar sig med att han bor i Göteborg, de har som bekant lite egen humor där nere."
Klinth: Sa jag att den har speglar över och runt jacizzin och i taket ovanför sängarna? Och svarta sidenlakan? Och en scen med två mässingstänger? Jag förväntar mig en jävla show Klinth=)
Konceptet: Visst är det den stora som har jacuzzi och genomskinligt skrov? Den vill jag att vi tar... Och så bubbelvatten och caviar och cigarr och whisky och... Vi åker nu!
Konceptet: Givetvis kära kollegor, jag tror bestämt att det är min tur? Kommer förbi med helikoptern och hämtar upp er imorgon vid lunch för avfärd till min privata flygplats. Ska vi ta den stora eller den lilla jumbojeten?
Nja, i normala fall brukar jag ju börja med 4-2, och sedan ändra mig när Linnea (eller någon annan sk Expert (tillåt mig småle ;-)) dyker upp och snor mitt tips.
Men den här gången var valet enkelt, Timrå vinner ju! ;-) Inte för att jag egentligen vill att det ska bli så, det är ju inte direkt mitt favoritlag..