Frölunda HC

SHL · 60524 inlägg · 3405 ämnen

Grattis

263024 · » Till forumet

Sv: Grattis
baccis: 17 guld är det bara Blåvitt som kan räkna till.

I hockey har Djurgår'n 16 och FBK 'bara' 6.

Så senast 2010 lär VF vara ikapp och förbi FBK... ;)

Detta är fakta:
* J18 Vinner för 2 året.
* J20 '' 4 året.
* Andra året i rad som J-lagen tar en dubbel.
* Vi spräcker FBK:s svit på 12 vunna slutspelsmatcher i LLA.
* Vi tar två raka final-segrar i LLA, varav en nollad.
* Vi tar fyra raka segrar mot regerande mästarna med 17(?) guld i historien.
* Vi vinner serien över 50 matcher.
* Allt detta med många egna produkter..
+ mycket annat.

Så sitter den j-a Sur-Gunnar och menar att det bara är tillfälligheter att inte FBK vinner..
Inte undra på MIF spelade som dom gjorde med sådan negativ människa.
Lycka till Nybro..

Brorsan ringde från Finland, när jag svarade så undrade han:
-"Är du full eller?"
-"Inte nu längre.."
Rösten är ganska sliten från livematcherna från torsdag, lördag och senast i måndags..
Han berättade att dom hade intervjuat Kallio "over there". Han hade sagt att detta var 10 ggr mäktigare än gulden med TPS..

Även om saken ses i ett annat perspektiv, så är det skönt att se irakiska folkets glädje.
Vad ska krigskritikerna hitta på härnäst?
Begära videobedömning? Anmäla till disciplinnämnden? Skit samma, idrott och politik ska man inte blanda ihop :(

Hoppas att dom lägger in Scandinavium-introt på DVD:n och gärna måljingeln också som bonus.

Hade också samma problem med videon, räknade kallt med 3 perioder..
Finns det någon som kan dela med sig av resten?
I utbyte kan jag dela med mig av en ljudupptagning från matchen (bandinspelning)

Körde igång ABBA och "The winner takes it all", fortfarande lite svårt att kontrollera känslorna..
Man har kännt sig rastlös hela dagen, känns som om man befinner sig i ett vakuum ungefär..

Var det några som var med till slutet på Valand natten måndag/tisdag? Började bli ganska dimmig då, men har svaga minnen av att solen hade börjat gå upp och vi stod på gatan med Joel, Jari, Alexander, men detta är helt obekräftade uppgifter..
Som tur var så tog man 2 rullar med film, dom bilderna ska bli högintressant att se..
Sedan började en lång resa mot Borås, landade i säng 0900, telefonen ringde och väckde vid 1600 orkade inte ens svara..
Ber om ursäkt för att jag lovade några att jag skulle komma på Goa Gubbars buffe på Valand vid 1600, svagt att försova sig..

Några från Borås som tänkt sig en improviserad guldfest i knallestaden till helgen? McEwans är föreslagen..

Tack för fantastisk säsong!
Kanske ses i VM?
Provar att stilla absistensen med NHL-playoff..
/Janne

Jag lyfter på hatten och grattulerar Er till SM-Guldet. Det känns lite extra roligt att Ni vann med 4-0 mot Färjestad då Vi (Timrå IK) inte vek ned oss så lätt.

Grattis än en gång!

TIK POWER - THE RED MACHINE

prosten: stod inte han och hoppade nere vid sargen...tyckte jag såg honom från vår klack...

prosten:
Tackar!

Han jobbar på marknadsavdelningen numer.

Grattis!

Jag har en fråga: Vad har Stefan Larsson den gamle backen för roll i VF nuförtiden?

Stora gratulationer från mig & Rögle BK

Grattis
Grattis till guldet Frölunda

263024 · »