Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

Hardys trupp

« · 345094 Till forumet

Hardys trupp
Endast två gubbar från VF är uttagna i Hardys trupp. Kahnberg och Tolsa skall denna gång få åka iväg och spela korphockey. Skönt tycker jag att det bara blev dom, inga onödiga skador tack!
Kommentera

Sv: Hardys trupp
Danne_L: Såg också det via inlägget i Elitserien och letar febrilt efter truppen på någon nyhetssida. Det är superbt att inte fler togs ut. Och som du säger: INGA SKADOR TACK!
Kommentera

Dragan 2k: HIttade truppen på AB. Länk finns nedan
Kommentera

Danne_L: Skit i Hardys trupp nu för fa*.
J-VM truppen däremot blev släppt alldeles nyss, där har Frölunda med Steen, Johansson, Loui och Täng.

Dags att skrota Leetma för Tängen nu.
Kommentera

AudibleGiraffe:

Där ser man, framtidens storback kanske? Har bara sett Täng på träning ännu men jag tycker allt han ser riktigt bra ut.
Kommentera

Joel Lundqvist ersätter Mikael Karlberg i Baltica Cup...
Kommentera

Dream Team:

Kul men ändå inte, då har man en till att oroa sig för ju.
Kommentera

Danne_L: Nej, nu blev det ingen lugn jul i år heller... =)
Kommentera

Dream Team:

Att man aldrig skall kunna slappna av;)
Kommentera

Danne_L: Slopa landslaget!!
Kommentera

Kungen:

Ja eller ändra om hela upplägget med landskamper så det blir något intressant att se på i alla fall. Idag ser man ju heller J20 spela än landslaget...
Kommentera

Danne_L: var precis på väg att säga nåt liknande, som det är nu så känns de som de håller på att döda den internationella hockeyn i Sverige...
Kommentera

Danne_L: Fan 3 pers i baltica... som du säger så får man sitta hemma och oroa sej för att ingen skall bli skadad. Vilket alltid nån verkar bli på senare tid.
Kommentera

slashpuppie:

Inte bara här det är så, man ser ju i alla dessa turneringar hur svagt publikintresset är. Bättre att göra en rak liga med alla länder och köra dubbelmöte mot alla. Då tror jag publiken skulle komma tillbaka.
Kommentera

Danne_L: det är möjligt att de är i andra länder oxå men jag tänkte på våra svenska hockeygubbar. Men det är klart, det hänger ju på fler än bara de svenska gubbarna...
Kommentera

slashpuppie:

Japp, hela upplägget är ju bara fel. Sen att alltid de bestämmande i sådana organisationer är gamla gubar gör ju inte saken bättre.
Kommentera

Danne_L: Varför inte köra liknande det fotbollen har istället för att vela.
Kommentera

« · 345094