Frölunda HC

60372 inlägg · 3399 ämnen

HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!

« · 401405 Till forumet


Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Åke the myth: Mitt tittande var lite selektivt i år; ))
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Åke the myth: Hehe Henke är viktigt för VF inget snack om det. Du e bara avundsjuk :)
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Linnea: Vad bra, du tittade inte i år med andra ord? :0)
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Åke the myth: Det är ju bara att kolla på hur VF placerat sig senaste åren. Så såååå dåliga kan de väl ändå inte vara? Sist jag kollade var ett Sm-guld rätt bra..
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Jag glömde smileyn efter mitt inlägg. Här kommer den: :o)
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
MoK: Den här Henke här, vad synd att han stannar han är värd ett bättre öde än VF hur dåliga Rangers än är!
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Spud: Visst hade det funnits många bra målvakter lediga från NHL om det blir lockout men risken finns ju att dom spelar en månad och sedan sticker tebax. Sen e ju den ständiga frågan vem som skall betala dess miljoner för spelarnas försäkringar.

5 lag skulle jag vilja säga hängde på rätt bra i toppen förra säsongen men känns som några fler lag harv chans att klättra sen kanske vissa bra lag blir ännu bättre. Vi får se.
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
MoK: Hade det blivit lockout i NHL så hade det nog inte varit stora problem att hitta en duktiga målvakt. Men det är ju roligare att ha en spelare med hjärta för laget.

Det var jämt ifjol, men bara med 3-4 lag i toppen, nu känns det som att fler lag kommer vara med i toppstriden.
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Spud: Enormt viktigt för Frölunda menar hur många ersättare till Henke finner man? Blir nog jämnare i toppen denna säsongen även om det var rätt jämnt redan föregående säsong. Sen försvinner straffarna vilket gör att lagen tappar poäng även där kanske. Blir intressant. Ingen kan komma och säga att dte är 50 matchers transport iaf.
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Kul för er att ni får behålla en så bra spelare! Kan blir en riktigt bra och jämn serie i höst!
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
millis: Men Bäckman var inte bra när han spelade i Frölunda det kan nog inget ärligt komma och säga. Många svordomar man öst ur sej över den grabben. Han verkar dock ha lärt sej ett o annat i NHL.

Om alla spelare sm visar sej i GBG skall spela i Frölunda blir det trångt i båset nästa år...
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Danne_L:
Ja, jag såg ju honom i stan häromdagen =) Kommer han så är han välkommen..dags att få slut på allt snack om att han varit så dålig =)
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
millis:

*host*..Bäckman..*host*. Kom ihåg vart du hörde det först;)
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Danne_L:
Förutsättningarn är minst sagt bra =) Återstår att se vem den sjätte backen blir.
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
millis:

Ja bra lag har vi sannerligen. Fem mycket bra backar, två målvakter av hög elitserieklass och ett anfall som ifjol öste in mål. Trevligt värre.
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
De flesta av oss har nog haft på känn att Henke inte skulle sticka men man har inte kunnat slappna av riktigt förren man fått det bekräftat. Nu kan man pusta ut och njuta av en härlig hockeysäsong med ett riktigt bra lag...
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
var aldrig någonsin orolig... ;)
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Dragan 2k:

Där satt den!
Kommentera

Sv: HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Dragan 2k:
Så attans skönt att det äntligen blev klart.

Nu slipper man bekymra sig för målvakterna, nu är det bara resten kvar....
Kommentera

HENKE LUNDQVIST STANNAR!!!
Ursäkta men här sitter man och skriker av glädje. Frölundas kasse kommer även att vaktas av Henke nästa säsong. I och för sig hade man länge trott det men ändå. Nu är det officiellt.

Underbart.!!!
Kommentera

« · 401405