HV 71 - Frölunda

« · 670033 Till forumet

Sv: HV 71 - Frölunda
Chansar på att ni fixar minst 1 poäng i Jönköping : 3-3 .
Kommentera

Jag tror på 3 MYCKET värdefulla poäng!!! 4-2
Kommentera

Danne_l: Det intressanta i sammanhanget är att det är bara en person från HS världen som klagat om detta och det är samma person som brukar spy galla över Frölunda här inne.

Inget att bry sig om. Och det är det säkert ingen som gör heller.
Kommentera

kungsbacka:Skämmas? knappast inte sen e det som Danne säger vilka hade platsat nu? Sen är detta ju nått nytt påfund förbundet kommit med och Frölunda har ju sedan länge planerat annat. OS samling med spelare som inte skall vara med i OS... meningslöst allt frö att förbundet vill dra in stålars. Vem skall skämmas?
Kommentera

kungsbacka:

Kahnberg har varit skadad en längre period och har endast gjort ett fåtal matcher - knappast aktuell. Joel, nja. Oduya, kanske. Du har väl sett Frölunda spela det senaste? Ingen har hållt landslagsnivå direkt.
Kommentera

Danne_l: Ja det kanske du har rätt i.Nonchalans ok.Annars var det 3 spel. jag tänkte på.J.lundkvist J.odoya M.kahnberg.
Kommentera

kungsbacka:

Tror inte vi orkar ge skit längre. Samma fråga dyker ständigt upp och ni kommer ständigt få samma svar.
Men rent spontant känns det som om du som timråit har annat att fundera över än varför Frölundas enda aktuella spelare inte ville vara med.
Kommentera

Bonuz:5-3 tror jag
Kommentera

Jihaa: Hej på er. Inte för att detta har med ämnet att göra men ändå.Om igen så vill inga fröl. spel. vara med i lanslaget.Är dom bekväma eller bara lata vat vet jag. Men dålig stil är det iallafall.skämmes ta mig faan! Vet att jag kommer att få skit för detta inlägg men det bjuder jag på.
Kommentera

Klinth:

Nu har man bokat biljett till Jönköping. Pga att jag nu kommer att vara där och stödja Frölunda så vinner VF 2-1.
Kommentera

2 - 2 blir det...
Kommentera

HV 71 - Frölunda

Expertpanelen:
Dragan 1-3
mok 2-3
Klinth 2-4
Danne_l 1-4
Linnea 3-4

Utmanare:
gud 4-4
mattias -74 4-2
Bonuz 1-5
Kommentera

Nu ska dom få!! 1 - 5
Kommentera

wap.hockeysnack.com
4 - 4 Blir det..
Kommentera

mok:

Hv vinner med 4 - 2
Kommentera

Linnea: Tajt o tajt... 3-2 till VF på torsdag.
Kommentera

Linnea: den här gågen finns det stor risk för att du har fel. Storspel hos målvakterna gör att det blir 3-1 till Frölunda. Matchen står och väger länge sedan blir HV irriterade, främst tack vare att Frölunda slipper landskamperna, och släpper in två till.
Kommentera

Danne_l: Too much pressure!! 3-4.
Kommentera

Klinth:

Känner mig lurad, 1-4. Linnea, kom igen!
Kommentera

HV 71 - Frölunda
Vi fortsätter på samma inslagna linje. Jag tippar galet, förvillar den breda massan och Linnea kliver in och lägger ett litet ödmjukt tips som naturligtvis blir slutresultatet.

Mitt tips: 2-4
Kommentera

« · 670033