Boråsindian: Och tänk på mig då som var på matchen med kunder och var tvungen att uppföra mig när jag helst av allt skulle vilja gå bärsärkagång.. men de ville inte vina idag, så enkelt är det. Det tände väl till ett par minuter och bitvis i den andra men annars var det inte mycket att hänga i granen. Shit happens=)
Boråsindian: Det kunde ha varit värre. Vi kunde ha mött Mora och torskat med 6 mål istället.
Är inte så besviken egentligen. Visst jag hatar att se Frölunda spela dåligt och gillar än mindre att förlora men vi ligger ändå tvåa och kommer spela slutspel. Dessutom har vi fortfarande alla chanser att vinna serien - HV har ett tufft avslutningsprogram.
Tänk dig att vara HV supporter med dessa senaste matcherna. 3 veckors grubblerier och oro.
Boråsindian: Vad ska man säga. Brynäs gjorde väl en klockren insats men Frölunda var inte bra idag. Det var väl en kombination av att Brynäs spelade taktiskt fulländat och Frölunda ville inte ta kampen. Tycker inte vi hade något alls idag.
Om man lägger ihop alla tips och räknar lite så får man fram.. 4,68-1,53 *Att Salo släpper två puckar förbi sej. *Att mer än 11 000 får hoppa upp och skrika ut sin glädje fem gånger!
Viklet betyder att matchen slutar 5-2 och JAG tippar rätt för första gången!! ;)
Brukar sällan utala mig om domarens insats, klagar hellre på okunniga fans runt om i landet. Särskilt såna som bor ute på vischan och håller på något konstigt lag som heter något i stil med "Leksand";)