Satt just och funderade på det. Vad gör VF om juristen får fram att mailet var bindande? Tvingar Steen att spela med dem nästa säsong? Det känns ju inte som att det vore så lyckat...
Danne_L: Kan int tänka mej det finns någon specielt datum dom måste jobba på. MEn torr faktiskt inte VF är speciellt intresserade av att ha tillbaka Steen utan bara intresserade i att se hur bindande saker via email är för framtida bruk.
Juristen håller tydligen på och undersöker ärendet. Han går väl på timlön så kan tänka mig han tar rätt många timmar på sig att komma fram till en fyndig lösning.
Jo, det var väl i princip det sista som sades i frågan åtminstonde officiellt. Det är väl bara att vänta och se vad som händer. Finns det förresten något stopdatum som Frölunda måste agera innan eller kan de vänta hur länge som helst med att överklaga kontraktet?
Poffa: INte ett smack :) Men Frölunda sade väl det att dom skulle kontakta juristen för att se hur bindande kontrakt är via mail etc för attveta hur dom skall agera i framtiden.
Har det nere i Gbg sagts någonting mer i affären Steen? Efter att ha varit en massa liv i början har det helt plötsligt blivit dödstyst och ingen säger något, åtminstonde inte uppe i Övik.
Att Frölunda skulle ta kontakt med jurist är ju känt, men har det viskats något om hur juristen kommer råda Frölunda att agera?
Dragan 2k: Du menar väl att du sitter i dörröppningen till vädringsbalkongen, lyssnar på Smurfhits, smuttar på Päroncider inköpt på ICA och käkar chokladcigaretter. ;)
65Selander: Frölunda avvaktar beträffande eventuella centerinköp samt den vakanta backplatsen. Det finns mycket på marknaden så det ska tydligen inte vara några problem. Bäckman kan vara aktuell för den sista backplatsen.
För övrigt sitter jag här på min 400 kvadrat stora balkong, lyssnar på Bach och smuttar på Calvados och röker en mycket mustig och fin kubansk.
Kungen: Så ja kungen. Nu tar du dig och pallrar bort till Linnéstaden så tar vi och dricker varsin kopp Löfbergs och puffar lite på några fina kubanska.
Satt just och funderade på det. Vad gör VF om juristen får fram att mailet var bindande? Tvingar Steen att spela med dem nästa säsong? Det känns ju inte som att det vore så lyckat...