Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Jeses

« · 395774 Till forumet

Sv: Jeses
MoK:

Satt just och funderade på det. Vad gör VF om juristen får fram att mailet var bindande? Tvingar Steen att spela med dem nästa säsong? Det känns ju inte som att det vore så lyckat...
Kommentera

Danne_L: Kan int tänka mej det finns någon specielt datum dom måste jobba på. MEn torr faktiskt inte VF är speciellt intresserade av att ha tillbaka Steen utan bara intresserade i att se hur bindande saker via email är för framtida bruk.
Kommentera

Poffa:

Juristen håller tydligen på och undersöker ärendet. Han går väl på timlön så kan tänka mig han tar rätt många timmar på sig att komma fram till en fyndig lösning.
Kommentera

MoK:

Jo, det var väl i princip det sista som sades i frågan åtminstonde officiellt. Det är väl bara att vänta och se vad som händer. Finns det förresten något stopdatum som Frölunda måste agera innan eller kan de vänta hur länge som helst med att överklaga kontraktet?
Kommentera

Poffa: INte ett smack :) Men Frölunda sade väl det att dom skulle kontakta juristen för att se hur bindande kontrakt är via mail etc för attveta hur dom skall agera i framtiden.
Kommentera

Dragan 2k:

Har det nere i Gbg sagts någonting mer i affären Steen? Efter att ha varit en massa liv i början har det helt plötsligt blivit dödstyst och ingen säger något, åtminstonde inte uppe i Övik.

Att Frölunda skulle ta kontakt med jurist är ju känt, men har det viskats något om hur juristen kommer råda Frölunda att agera?
Kommentera

Dysso: Jag trampar vatten...
Kommentera

65Selander:

Själv sitter jag med mina dubbla 15mbits linor och surfar i cirklar runt dig. ;)
Kommentera

Dragan 2k: Själv så sitter jag i min 25´ stora lägenhet och dricker burköl och surfar på min P4 2,8ghz med 1gb ram och 300gb disk!
Kommentera

Dragan 2k: Nepp, mina webkameror snappar upp det mesta som händer i det avlånga landet som vissa kallar för Sverige.

Chokladcigaretter är trevliga, då slipper man nikotinplåster, men det är ett helsike vad kletigt det blir när man ska röka de jävlarna...
Kommentera

Paddan: Hmm - Inget undkommer dig märker jag
Kommentera

Dragan 2k: Du menar väl att du sitter i dörröppningen till vädringsbalkongen, lyssnar på Smurfhits, smuttar på Päroncider inköpt på ICA och käkar chokladcigaretter. ;)
Kommentera

Dragan 2k:
Jag har sagt åt dig att ge fan i att gå in på min toa...
Kommentera

65Selander: Frölunda avvaktar beträffande eventuella centerinköp samt den vakanta backplatsen. Det finns mycket på marknaden så det ska tydligen inte vara några problem. Bäckman kan vara aktuell för den sista backplatsen.

För övrigt sitter jag här på min 400 kvadrat stora balkong, lyssnar på Bach och smuttar på Calvados och röker en mycket mustig och fin kubansk.
Kommentera

Hur ska vf göra på center fronten...lirar dem plpuss som center nu??
Kommentera

Dragan 2k: Om du bjuder mig så räcker det med Avecen!

Vad händer annars på Frölundafronten, efterosm Linnea kommer med en massa annat skit så fort hon pratar med en!

Surrar om någon klyktatare o s v ;-)
Kommentera

Dragan 2k: Tänkte väl de kompis,blev jag lungn igen :-))
Kommentera

Kungen: Haha. Skulle se lite om du var vaken:-)

Givetvis handlar det om specialimporterat kaffe exklusivt inhandlat för sådana highrollers som dig och mig.
Kommentera

Dragan 2k: LÖFBERGS?????????????????????
Kommentera

Kungen: Så ja kungen. Nu tar du dig och pallrar bort till Linnéstaden så tar vi och dricker varsin kopp Löfbergs och puffar lite på några fina kubanska.
Kommentera

Kungen: Vissa inser inte att hockeysäsongen slutar aldrig. När säsongen tar slut är det dags att förbereda och debattera den kommande.
Kommentera

Jeses
.......sicket liv de var här inne då,har någon dött eller :-))
Kommentera

« · 395774