Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Justin Morrison till Frölunda!

« · 892745 Till forumet

Sv: Justin Morrison till Frölunda!
Uno Gordon: Nu är det väl inte Brynäsarna som ältar vad Sanny har gjort men ändå så hoppar du på oss!
Kommentera

Linnea: Jag fick vara personlig måltavla för all isla som bubblade inom en del brynäsare i Norrtälje. Just där och då kunde jag förstå det. Men nu har det gått två år sedan och skall man komma dragandes med Sannys knäcktackling på Björne så bör man åtminstone plocka fram en situation fast omvänt som motvikt. Men då välje de flesta att ta på sig skygglapparna. De går inte att diskutera ämnet. Jag försöker åtminstone inte låtsas som ingenting. Jag tar diskussionen. Sanny gjorde fel men hur länge skall man få höra det där då. Tills man dör eller?

Ove Molin, Antti Aaarnio, Mikko Kuparinen, Johan Lindström m fl. de är ju beskedliga duvungar allihopa. Gör aldrig några dumheter. Kan fördöma andras gärningar så kan man fördöma sitt egna lags handlingar också. Så gör jag och fler borde följa efter!

Annars blir det bara patetiskt!
Kommentera

Paddan: Hahaha, en bra avslutning på arbetsdagen=)
Kommentera

Linnea: Och genast fick jag en känsla av deja vu, men det kan ju också vara en felaktig känsla
Kommentera

Uno Gordon: Men det är det här jag menar. Någon hade en åsikt om Sanny och alla har väl rätt till en åsikt. Du får det att låta som om det är nån konspiration mot Sanny och hela Timrå IK. Och Brynäs har väl inget med det här att göra.
Andas vännen, andas.
Kommentera

Linnea: Jag tar ingen osaklig skit. Att vara färgad är en sak. Helt insnöad någonting annat. Om man snackar om att Sanny Lindström är osportslig vet man fanimej inte vad man snackar om. Hård. Tuff. Oöm. På gränsen till det tillåtna. Någon enstaka gång över densamma. Javisst. Men det är svårt att göra en stoppsladd när du i full fart tar sats in i en situation för att tackla.

Och många Brynäsare kastar sten i glashus. Skall jag dra upp alla incidenter som BIFare gjort under 200-talet räcker inte HS utrymme till. Servern skulle hänga upp sig. Men så småaktig är jag inte.

Kan garantera dig att Björne och Sanny redan försonats och att Herr Lindström redan bett om ursäkt. Men det tycks vara svårt för somliga att glömma.

Om jag är bitter? Lite kanske. Blir så fruktansvärt less på situationer som skall ältas i tid och otid. Släpp sargen och kom in i matchen liksom.

Det är nya tider nu.
Kommentera

Uno Gordon: Men herregud, tagga ner. Ta det inte så personligt.
Kommentera

Danne_l: Vaddå alltid sätter fram knät? Kan du vidareutveckla det där lite grand? Mig veterligen har han bara knätacklat sönder ledbandet på Björne Danielsson i Mästarcupen i Norrtälje. Men det är klart. Så fort en Timråspelare gör någonting så är det ju berått mod. Vi spelar ju ALLTID för att ställa till med så mycket skada vi bara kan.

Däremot är det ALLTID en olyckshändelse ifall en Timråspelare blir tacklad. Det resonemanget har ju elitlagens tränare, funktionärer och supportrar kört med nu som standardfras sedan återkomsten 2000.
Kommentera

JBlom: Betydligt mera manlig än vad du någonsin kommer bli i allafall.
Kommentera

Dragan 2k:

Ja annars får väl Sanny göra som han alltid gör: sätta fram knät.
Kommentera

Uno Gordon:
Jo Sanny är ju väldigt manlig han...
Kommentera

Uno Gordon: Ooopps.....man föll visst bort ur texten där. Som en riktig man. Så skall det givetvis stå.
Kommentera

Dragan 2k: Sanny står i allafall upp som en riktig och tar smällarna. Till skillnad från en viss Morrison. Han måste ju till och med tar burskydd i båset för att kunna rättfärdiga sig själv. En ögontjänare modell större som är lika dum i huvudet i som Robert Döme.
Kommentera

Dragan 2k: Ääh.. Morrison i halvjusterat tillstånd lär inte bryta mot några högre fartgränser..
Kommentera

Dream Team: Han måste ju hinna fram till honom för att kunna proppa.
Kommentera

Uno Gordon: You asked for it, and you shall be listened to. No question about it! ;-)
Kommentera

Dragan 2k: Morrison är en våt ängsmark som jag vill att Sanny Lindström proppar utan pardon i vinter när lagen drabbar samman.
Kommentera

Dragan 2k: Smurfar...? Trodde det bara var Brynäs som hade det..
Skämt åsido, Morrison kan säkert bidra med en hel del.
Kommentera

70 Rodrigues: Ska bli riktigt spännande att se Morrison och se vad han kan göra i Frölunda. Ett perfekt komplement med sin storlek och tuffhet till våra smurflirare i andra kedjan.
Kommentera

Dragan 2k: Äh, innan hon hunnit till Ystad har hon fått ett kontraktsförslag av Peter Andersson
Kommentera

Paddan: Inga problem. Göteborg är rätt stort. Hon kan lätt gå vilse och hamna i Ystad.
Kommentera

Det är väl bara att hoppas att flickvännen kommer att bosätta sig med honom i Göteborg. För om mitt minne inte helt sviker mig så var Justin inte direkt på sprudlande spelhumör under den tid som han hade flickvännen på besök.
Kommentera

70 Rodrigues:

kan mycket väl vara den spets som frölunda saknade förra säsongen!
Kommentera

« · 892745