Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

LHC - VF

« · 496429 Till forumet

Sv: LHC - VF
Dragan 2k: Där ser man. Själv ska jag på föreläsningar inom "Web programming and interactivity" och Handelsrätt...

Verkar som det blir mycket folk ikväll igen - trevligt.
Kommentera

mok: Läste lite på white lions forum igår och det verkar som han ska få ett fint mottagande när han äntrar isen ikväll.
Kommentera

bobbe: Hoppas inte VF släpper iväg 3-0 direkt som dom gjort dom tidigare matcherna. Allas vår hjälte Sampan vaktar buren :)
Kommentera

bobbe: Hehe. Sitter och utvecklar lite webbapplikationer istället. Då försvinner timmarna rasande fort.
Kommentera

Dragan 2k: Du har ingen gammal god "rulle" att sätta på så länge? Fast du hinner ju inte se LOTR-trilogin ens, så så långt kvar till match kan det inte vara...
Kommentera

Dragan 2k: Det är bara att slänga dig på cykeln och cykla upp så är du framme vid matchstart. Så var dom timmarna borta !
Kommentera

bobbe: Nu är det bara att "slå ihjäl några timmar" som man säger därborta där man tvistar om lönetak. Satt här i min misär och visste inte vad jag skulle göra. Då ser man ljuset i mörkret. Det är bara 8 timmar och 6 minuter kvar till match.
Kommentera

Klinth: Eftersom du tog "mitt" tips (3-3, 3-4 efter förl) får jag i stället hoppas på en tredje 5-3-seger för LHC. Men, det kommer bli tufft...
Kommentera

Linnea: Jag är inne på samma linje som dig. Oavgjort, men målrikare än 4 mål blir det nog. 4-4 således och bonuspoängen fixar Kallio hem.
Kommentera

Sannes: hm..bara skrapet kvar märker jag. Brukar väl bli rätt knapert, tror ju givetvis på en förkrossande seger men bara för att gardera mig säger jag 2-2=)
Kommentera

Usch, Linköping borta får mig att se lite rött, men någon gång borde grabbarna kunna vinna där också, så jag satsar på en målrik historia, 3-4 till Frölunda.
Kommentera

fille: Eftersom Roger Melin satt i scandinavium och kollade in Vf igår så tror jag han har tagit med sig ett och annat från den matchen. Med tanke på detta och att Affe börjar bli varm i skridskorna tror jag att det blir 1-2. Ingen storseger tyvärr.
Kommentera

Frölunda är klart överlägsna i elitserien och vinner även denna match då morrison är borta med 2-4
Kommentera

Dragan 2k: Frölunda vinner med 4-3 mot linköping.
Kommentera

Hmm. Kan jag klippa 5-2 till Frölunda resultatet? I så fall tar jag det. Har en stark känsla att så kan bli fallet.
Kommentera

Oj. Glömde Dannes tips. Han e iof lätt att tappa bort, men

Vi kör på 2-4 istället
Kommentera

Nu imorgon så vill jag se en taktiskt fulländad insats. Det FÅR inte bli som de andra två möterna med LHC i Cloetta, att vi bjuder upp till nån j-la byta chanser hockey.

Stäng mittzon, dunka en 4-5 icingpuckar de första minuterna. Är vi bara med ordentligt efter inledningen så vinner vi. Över tre perioder är vi bättre, men det håller inte att släppa 5 puckar på två perioder igen! Alltså...

...är det ordning o reda som gäller nu. Och så kommer det att bli. Är alldeles säker på detta. Frölunda vinner med 1-4.
Kommentera

Klinth: Danne mannen har helt enkelt inte koll på matematiken :)
Kommentera

Danne_l: Avrundar man inte neråt på bortais och uppåt på hemmais? Var det inte så vi sa senast vi hade styrelsemöte på det där dansanta stället, rökandes garre och smuttades Highland Park?

Jag minns inte riktigt... MoK, Dragan, minns ni???
Kommentera

Ahlbom: Se det från den ljusa sidan. 12044 i Scandinavium som faktiskt vill se Brynäs spela av alla lag som finnas att tillgå i elitserien.... Det gör väl Brynäs till deras "nästfavvo" eller?!? ;-)
Kommentera

Ahlbom: Ta det positivt vi räknar att ni tar er till slutspel :)
Kommentera

mok: den där omröstningen är taskig mot oss brynäsare!!!!!!! ;)
Kommentera

Klinth: Alla resultat räknar efter filltid dvs 60 minuter. Försöka duger :)
Kommentera

Danne_l: Hahaha, Gillar hur du kom hem till de Danne.
Kommentera

Klinth: Linköping borta är allt utan enkelt... Svårt att spela på denna match, antingen stänger de av mittzon o spelar grishockey o blir målsnålt, eller så blir de hawaii-hockey o mycke mål...

Tippar 3-2 till VF.
Kommentera

Klinth:

Hm. Vi leder med 14 poäng. Två poäng blir ett mål. Men sju mål blir för mycket så ve delar till 3,5 mål vilket inte heller funkar. Avrundar uppåt vilket ger oss 4 mål.

Alltså. Linköping-Frölunda 1-4
Kommentera

mok: Mitt tips 3-3. Linköping borta är inte helt enkelt...

Vinst i sudden, ger det bonuspoäng för mig med?
Kommentera

LHC - VF
Dags att slänga in lite nya tips inför morgondagens match.

Tror vi vänder på siffrorna mot vad det blivit dom 2 tidigare mötena i Cloetta. Alltså vinst för Frölunda med 5-3
Kommentera

« · 496429