Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

LIF - VF

338057 · » Till forumet

Sv: LIF - VF
Dragan 2k: Att se matchen på TV e ju inte i närheten så kul som att åka iväg och se den.
Kommentera

Dragan 2k:

När får vi se er på besök här uppe i norr?
Kommentera

MoK: Fast givetvis ska vi pusha på att man väljer att hänga med på bortaresorna.
Kommentera

Boråsindian: Dom kommer utöka matcherna redan 1 December så det är bara att ringa och abbonera på denna tjänst redan nu
Kommentera

BROS4EVER: Nej, det är klart. Tänkte inte på att du kanske bodde en bit bort. Självklart är det mycket roligare att få en autograf av sin stora idol personligen.
Kommentera

mangan: Har lite för långt att åka för att "smita" ner på dagarna. Sedan är det inte samma sak om han inte får den personligen. Kan inte gärna rycka honom ur skolan för det.......eller??? ;o)
Kommentera

BROS4EVER: Bara att smita ner i samband med träning annars. Om man kan komma ifrån mitt på dan det vill säga. Eller i samband med en helgträning eller nåt.
Kommentera

Vf Chefen: Jag TROR att comhem börjar med det till våren, då ska man betala 80-:/månad så får man se alla matcher som sänds via PPV. Det är nog då som dom utökar matcherna.
Kommentera

mangan: Jo, sedan har han ju dom flesta andra sedan GBGKalaset :o)
Kommentera

Boråsindian: Ja den kan jag med se men dom sa att dom skulle sända alla matcher. När börjar detta?
Kommentera

Vf Chefen: Jag har comhem, tyvärr sänder dom inte lika mycket hockey som dom sänder från allsvenskan i fotboll. Jag tror att dom sammarbetar med canal digital, Så båda kanalerna visar nog BIF-VF på lördag.
Kommentera

BROS4EVER: Han är garanterat på plats. Det är väl hans autograf som är hetast att få tag på för de unga autografjägarna.
Kommentera

Boråsindian: Hur går det med canal digitals satsning på samtliga matcher i tv? Nån som har info? Dom skulle ju börja 1dec.
Kommentera

mangan: Jag hinner precis dit. Sonen har hockeyskola på förmiddan, men nån timme skall vi väl kunna vara där! (Sonen jagar efer Henkes autografer på tröja och keps, hoppas vi får fatt på honom)
Kommentera

Boråsindian: Ja, det är ju alltid det näst bästa. Jag ogillar såna här kvällar när man får sitta framför datorn med text-tv och radiosporten på............
Kommentera

mangan: Jag får iallafall se matchen på tv på lördag.
Kommentera

mangan:
Oj, du var mig en förnuftig och smart grabb.
Du har järnkoll på läget med andra ord......

Det känns som vi utmanare kommer närmare och närmare den första fullträffen, kan man hoppas på torsdag......
Kommentera

BROS4EVER: Hinner tyvärr inte hem till basaren. Synd, för det hade varit roligt att gå dit. Jo, det bör släppa på lördag, kul att man får vara där och se det isf.
Kommentera

Sannes: Jag skriver upp varje omgång vem som tippat vad.
Kommentera

mangan: Nja, svaret gällde givetvis när det släpper. (PÅ BORTAPLAN alltså)

Scandinavium får vänta till Söndag :o)
Kommentera

mangan:
Han skall nog tälta utanför inför matchen mot Linköping den 2 december.........
Kommentera

mangan:
Det är ju så förskräckligt många resultat att läsa igenom efter matchen och det orkar jag inte (snacka om att vara MYCKET lat)

Men hade för mig att det var ett resultat som var i närheten......järnspikar vad nära du var.....
Kommentera

BROS4EVER: Vad ska du göra i Scandinavium på lördag? ;-)
Kommentera

Sannes: Jag hade 4-5. Så jag var iaf inte helt fel ute.....
Kommentera

BROS4EVER:
Ja varför inte, med kompisar som håller på Brynäs så hoppas jag ju såklart att mina grabbar kan tvåla till de däringa Gevaliakaffet...
Kommentera

Sannes: På Lördag menar du?
Kommentera

mangan:
Jag trodde det var du som hade 4-4, så fel jag hade......

Men vi får väl trots ytterligare en noll omgång för oss utmanare vara nöjda med att grabbarna fixade två poäng.
Kommentera

BROS4EVER: Blir mer imponerad av dagens seger när man tittar på utvisningarna. 10x2 för VF bara 4x2 för LIF. Då hoppas jag att vi går från scandinavium med ett leende på torsdag.
Kommentera

Boråsindian:
Men det har ju blivit både 1 och 2 poäng på bortaplan så det hjälper ju upp det hela, men tänk den dagen det lossnar på allvar.......
Kommentera

Boråsindian: Visst är man imponerad! Att dom vinner på hemmaplan är trots allt viktigast. Det är allt lite roligare att åka hem från Scandinavium med ett stort leende VARJE gång.
Kommentera

Dragan 2k: Men det var nära att jag hade plockat en poäng åt utmanarpanelen där.
Kommentera

Sannes: Tror inte det tyvärr. 4-4 slutade matchen.
Kommentera

BROS4EVER: Man får ända vara imponerad av grabbarna som ligger 2:a med tanke på att det BARA har blivit en 3 poängare på borta is.
Kommentera

Härligt med två nya friska poäng.
Kanonbra gjort grabbar!

Hm, jag tror att det var någon som hade tippat rätt resultat, eller?!
Kommentera

Boråsindian: Ja det skall bli gott med en hemmamatch efter denna nagelbitare.
På lördag skall väl ändå Brynäs få smaka på piskan!?
Kommentera

GuldIndianen: UNDERBART, längtar till torsdag nu när dom möter LHC hemma. kanske skulle köpa en julklapp till frugan då VF-string =)
Kommentera

Boråsindian: Jaaaaaaa. Vi fick med oss extrapoängen i alla fall. Avgörande straffskytt Kahnberg.
Kommentera

Gött.....2 poäng och bortaseger
Kommentera

nerver nu
Kommentera

BROS4EVER: Starkt VF klara spel 3 mot 5.
Kommentera

Tack Henke för åtminstonde 1 poäng
Kommentera

bra henke,, räddade en pinne där,, satans bra,,
Kommentera

Heja Lunkan, fasen va gött han rädda den då!
Kommentera

Sannes: Härligt Henke Ta förlägningen nu då.....
Kommentera

Boråsindian:
Och ytterligare en Frölunda utvisning.......suck.....
Spel 5-3 för Leksand
Kommentera

va fan, spel 3 mot 5 nu. Blir tufft i förlägningen om det blir nån. Hmmm spel 4 mot 2 då? ;)
Kommentera

henkebus: SHIT, utvisning med 49 sekunder kvar. Niemi.
Kommentera

näääääääääääääääääääääääääära! flyt nu,,, phhuuu
Kommentera

BROS4EVER: 1 minut kvar
Kommentera

BROS4EVER: 1:a ska de va
Kommentera

338057 · »