Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

Lite ryktesspridning och annat löst snack

« · 422320 Till forumet

Sv: Lite ryktesspridning och annat löst snack
Dragan 2k:
För er skull hoppas jag han står för sina egna klubbor , annars kan han bli dyr i drift för er ;->
Kommentera

Sannes: Vem vet. haha. ett fjärde backpar i Likit och Sami Salo haha. Nej så kan det givetvis inte vara. Om Salo skulle vara klar lär inte Likit vara kvar efter septembers slut.

Det förefaller i så fall som en skum värvning. Han är bra. Om det råder inget tvivel. Men nog kändes det som att man enbart var ute efter de fyra NHL spelarna som spelar här nu. Vad är man ute efter tro? En ren NHL kedja?
Kommentera

Dragan 2k:
Hade Frölunda haft detta i backfickan så hade knappast Likits namn varit på Frölundas hemsida, så detta är nog just bara ett rykte.

Men är det sant så skall det bli mycket intressant och se hur tränarna löser det trevliga problemet.
Kommentera

Sannes: Min tanke exakt. Vi har en mycket bra försvarskonstellation. Kanske den bästa i elitserien. I alla fall den bästa försvarsblocket Frölunda någonsin har haft.
Kommentera

Dragan 2k:
Hm, det där borde man ju ha hört något om, fast jag var inte helt fokuserad på hockeyn eftersom det var fotboll samtidigt.

Men behöver vi verkligen en back till?
Kommentera

Lite ryktesspridning och annat löst snack
Inne på lite olika sidor runt om nätet. Dragan gör sin närvaro känd. Det går rykten om att Frölunda gjort klart med den finska backen Sami Salo. Alla grundar detta på uttalanden som skett i hockeylive i sändningen HV - Frölunda där hedningarna från Jkp var ofina nog att vinna mot hjältarna från Göteborg.

Någon som hörde detta eller har hört ngt mer?
Kommentera

« · 422320