Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

Måål

« · 292708 Till forumet

Sv: Måål
MoK:

Instämmer, Henke var lite flaxig men var en tuff match han fick. Inget hände och ytterligare inget hände..och sen hände det.

Hmm, visst var Winnerborg rätt okey idag???
Kommentera

Emma: Det första målet Henke släppte får han ta på sej själv, han verkade lite ostabil idag. Släppte enorm mycket returer och var ute för långt från buren.
Kommentera

Dragan 2k: ja, de såg så himla pigga ut och mycket snyggt passningsspel, ibland lite för mycket passningar men det gick ju till slut ;)
Kommentera

slashpuppie: Japp. Riktigt bra premiärmatch. Över 11200 åskådare, en första period som var helt lysande - första femton i varje fall. Sedan blev det lite tempofattigare men Frölunda visar styrka och gör mål på sina chanser.

Kul att se att Kedjan med Ström, Johansson och Loui fortsätter att spela riktigt bra.
Kommentera

Emma: nope, det är det inte. Görgo stämning var det. Kunde nästan tro det var slutspel :)
Kommentera

slashpuppie: Jag måste säga att jag avundas er som var på matchen. Såg den visserligen hemifrån men det är inte riktigt samma sak:-)
Kommentera

Sicken kul match det va! Lite segt på slutet, men de såg ut att va på bettet. Så ni andra, passa er! ;)
Kommentera

Vf Chefen: Men vad underligt. Vad kan det bero på? ;)
Kommentera

Portello: Vi tackar och bugar så hemskt mycket. Jag är iallafall väldigt nöjd.
Kommentera

Grattis alla VF:are.
Kommentera

Grattis till segern...
Kommentera

Vad kul att det blev vinst. Med ganska övertygande siffror också 6-2. 2 mål i varje period. Även om Luleå blev ganska starka ett tag mot slutet tyckte jag Frölunda var det bättre laget rätt igenom matchen. (Ändå vann tydligen Luleå skottstatistiken).

Det som var så anmärkningsvärt är att om man bortser från Magnus Kahnberg så var det olika målskyttar varje gång för Frölunda. Detta tycker jag bekräftar vilken bredd och skicklighet det finns i laget även i år. Jag hoppas detta står sig hela säsongen ut:)
Kommentera

Emma: Man får säga grattis till segern ikväll.
Kommentera

gud: Nu blev tyvärr samma siffror i scandinavium. Jag som hade hoppats på att Lundqvist skulle hålla nollan:-)
Kommentera

gud: Jag såg det. De öppnade också väldigt starkt.
Kommentera

Åså fyran..... Det verkar väldigt lungt här ikväll. Är alla utom jag på matchen tro:-)
Kommentera

Emma:
Pssst..Timrå leder med 4-1....;0)
Kommentera

Gott, nu blev det 3-0 efter styrning från Tolsa...
Kommentera

Vilken kanonstart på säsongen. Första delen av perioden var ju så intensiv. Tyvärr lungnade sig tempot lite mot slutet, men i det stora hela tyckte jag det var en mycket lyckad första period. Hoppas 2:a och 3:e blir lika bra:-)
Kommentera

Och så blev det 2-0 efter 3:47. Det verkar ganska lovande.
Kommentera

Måål
Ja, vad skönt. Säsongens första mål till Frölunda..
Kommentera

« · 292708