Japp det var synd, bästa supporterträffen jag vart med var ju i fjol när vi mötte upper i BSKV i Gårda innan och efter matchen, klockrent, måste göras om!
danoj: På torsdag har Brynäs det underbara läget att man kan gå in spela med noll tryck på sig. Efter en lång, dyster vandring i tabellens träskavdelning är vi nu sakta på väg upp. Några 7-1 blir det absolut inte. Ni vinner förmodligen men förvänta er ingen målorgie. Tyvärr är jag bortrest på torsdag, annars hade varit kul att träffa Dig, Dragan, slushpuppie och gänget igen.
slashpuppie: Ta myspyset innan matchen för matchen själv lär inte bli myspys... Igår slog Brynäs Linköping som i matchen innan slog...just det... Styrspel och snabba kontringar blir det. Så ta myspyset tidigt på torsdag! :-)
Klinth: ni kommer att få det betydligare tuffare än vad ni tror på torsdag inte för att jag tror vi tar poäng men måste ju tippa till fördel för mitt lag så 2-3 eller 3-4 till Brynäs
Nu kommer Brynäs och gästar Scandinavium. Rykten gör gällande att de faktiskt har tänkt spela match mot Frölunda. Vissa kallar detta övermod, jag nöjer mig med att konstatera att de kommer att bli svettiga helt i onödan. Det kan säkert gå tufft till bitvis, och jag misstänker att även killarna i Frölunda kommer att få snöra på sig skridskorna för att säkra sina 3 poäng. Nåväl, de som kommer att se matchen fär väl njuta av målkalaset då...
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?