danoj: För att citera "Oh Brother, Where Art Thou": Once again we we seem to find ourselves in agreement. Träffen på Gårda var en höjdare. Det lär komma fler tillfällen.
Ahlbom: Det är mycket möjligt, men det skapar inte lika roliga diskussioner att sitta här och vara ödmjuk. Jag tror ju att Frölunda vinner och det stort!!! Men vi får väl se hur det slutar, Brynäs tar ju poäng nuförtiden ;-)
Japp det var synd, bästa supporterträffen jag vart med var ju i fjol när vi mötte upper i BSKV i Gårda innan och efter matchen, klockrent, måste göras om!
danoj: På torsdag har Brynäs det underbara läget att man kan gå in spela med noll tryck på sig. Efter en lång, dyster vandring i tabellens träskavdelning är vi nu sakta på väg upp. Några 7-1 blir det absolut inte. Ni vinner förmodligen men förvänta er ingen målorgie. Tyvärr är jag bortrest på torsdag, annars hade varit kul att träffa Dig, Dragan, slushpuppie och gänget igen.
slashpuppie: Ta myspyset innan matchen för matchen själv lär inte bli myspys... Igår slog Brynäs Linköping som i matchen innan slog...just det... Styrspel och snabba kontringar blir det. Så ta myspyset tidigt på torsdag! :-)
Klinth: ni kommer att få det betydligare tuffare än vad ni tror på torsdag inte för att jag tror vi tar poäng men måste ju tippa till fördel för mitt lag så 2-3 eller 3-4 till Brynäs