Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Malmö borta... det kan bara sluta på ett sätt

« · 478622 Till forumet

Sv: Malmö borta... det kan bara sluta på ett sätt
mattias - 74: Nej har aldrig påstått att McD e bättre än MAX tvärtom vilket du ser i mina inlägg nedan. Men vad slår Sibylla egentligen :)
Kommentera

mattias - 74: Nu får ni sluta jämnföra äpplen med bananer.

Dom jobbar ju helt på olika sätt. Där Max enbart gör maten till dig undertiden du väntar. Bra kvalitet. Men du kan ju få vänta = låg service.

Bk har väl en halv variant med vissa delar färdiga och andra görs på beställning. Så dom hamnar väl i mitten på service skalan.

Sedan är Jobbar mcdonalds utifrån iden att du inte skall behöva vänta mer än 2,5 minuter allt som allt på din mat. DÅ måste saker vara klara hela tiden.

Men det är ju lite storstad mot landet här. VI i storstan ork ju inte vänta halva dagen när man är hungrig.
Kommentera

mok:

Du kan väl inte på fullaste allvgar mena att MC donalds skosulor är bättre än maxs svenska ;)
Kommentera

mok: Ang MAX så finns det ett litet finare område i Sthlm som heter heter Hammarby Sjöstad där skulle inga typ McDonalds mm få finnas men MAX är där nu :-)

MAX har etablerat sig på Hamngatan också mitt emot MCDonald med bravur, det är som jag säger Norrland är bäst!
Kommentera

Danne_l: Inte helt otroligt faktiskt även om STigs Center området läg närmre till hands att inleda i enligt MAX själva. Men blir säkerligen lite test utanför centrum för att se hur det funkar. Kållered vore fint med :)
Kommentera

mok:

Hörde rykten om Backaplan, nära mig:)
Kommentera

mattias - 74: Finns mycke som slår ett maxmål men inte om man jämför med McD och BK :) Har pratat med MAX och dom letar efter ställen i GBG och säger att dom skall ha en eller flera restauranger här nästa år. Men ett ställa som klassar ut McD, BK och MAX varje dag hela veckan lång tyvärr finns det inte i sverige men det heter KFC!
Kommentera

Danne_l: Din gris! Ge fan i mina resultat=) Är det någon som tagit 5-1 till oss? Om inte gör jag det.
Kommentera

Danne_l:

Det märks att ni inte har Max i Göteborg, dags att skaffa det nu kanske, Finns inget som slår ett MAXMÅL med extra ost ;)
Kommentera

Danne_l: Hoppas bara jag hinner jobba undan en sak jag fick i näven imorse på kontoret annats blir det tufft för mej. Dessvärre e det väl så att resa och max suger ganska mycket så kommer jobba som satan!
Kommentera

mok:

Vi vinner, 2-5.

Och efteråt blir det MAX!:)
Kommentera

Klinth: Tror på gruvlig revansh imorgon men dunkar in 1-4.
Kommentera

Swordster: Lite kul att vara en messersmith i bland ;-)

Junis var det väl i fjol om jag inte minns fel...
Kommentera

Klinth: Nja då var jag dåligt påläst. Jag hade fått för mig att er andremålis var en junis...

Ursäkta!
Kommentera

Swordster: "junisen" som höll nollan...

#15 Mikael Sandberg
Position: Målvakt
Född: 1969-03-29
Mått: 177 cm, 77 kg
Plockar med: Vänster
Moderklubb: Hanhals BK
Övriga klubbar: Hanhals, Linköping
Säsonger: 9 säsonger i Frölunda
9 A-säsonger
Landskamper: 27 A, 3 B, 0 P/J
Kommentera

Swordster: Om du med junisen menar "Sampan" så tackar jag för det och konstaterar att även jag då är en junis. Härligt, tackar, tackar ;-)
Du kanske skall läsa på "Sampans" meritlista?

Eller menar du "Henke" och det faktum att han kommer att spika igen då han i dag är redigt förbannad på sig själv och sin insatd i senaste matchen?
Han spelar och han håller nollan...
Kommentera

Klinth: Fortsätter junisen i målet då?

Eftersom du tror att ni kommer att hålla nollan?
Kommentera

Malmö borta... det kan bara sluta på ett sätt
Jahapp, 3 enkla att hämta hem i Malmö. Vi ställer in skridskorna och vinner komfortabelt med 0-4.
Kommentera

« · 478622