mattias - 74: Nu får ni sluta jämnföra äpplen med bananer.
Dom jobbar ju helt på olika sätt. Där Max enbart gör maten till dig undertiden du väntar. Bra kvalitet. Men du kan ju få vänta = låg service.
Bk har väl en halv variant med vissa delar färdiga och andra görs på beställning. Så dom hamnar väl i mitten på service skalan.
Sedan är Jobbar mcdonalds utifrån iden att du inte skall behöva vänta mer än 2,5 minuter allt som allt på din mat. DÅ måste saker vara klara hela tiden.
Men det är ju lite storstad mot landet här. VI i storstan ork ju inte vänta halva dagen när man är hungrig.
mok: Ang MAX så finns det ett litet finare område i Sthlm som heter heter Hammarby Sjöstad där skulle inga typ McDonalds mm få finnas men MAX är där nu :-)
MAX har etablerat sig på Hamngatan också mitt emot MCDonald med bravur, det är som jag säger Norrland är bäst!
Danne_l: Inte helt otroligt faktiskt även om STigs Center området läg närmre till hands att inleda i enligt MAX själva. Men blir säkerligen lite test utanför centrum för att se hur det funkar. Kållered vore fint med :)
mattias - 74: Finns mycke som slår ett maxmål men inte om man jämför med McD och BK :) Har pratat med MAX och dom letar efter ställen i GBG och säger att dom skall ha en eller flera restauranger här nästa år. Men ett ställa som klassar ut McD, BK och MAX varje dag hela veckan lång tyvärr finns det inte i sverige men det heter KFC!
Danne_l: Hoppas bara jag hinner jobba undan en sak jag fick i näven imorse på kontoret annats blir det tufft för mej. Dessvärre e det väl så att resa och max suger ganska mycket så kommer jobba som satan!
Swordster: Om du med junisen menar "Sampan" så tackar jag för det och konstaterar att även jag då är en junis. Härligt, tackar, tackar ;-) Du kanske skall läsa på "Sampans" meritlista?
Eller menar du "Henke" och det faktum att han kommer att spika igen då han i dag är redigt förbannad på sig själv och sin insatd i senaste matchen? Han spelar och han håller nollan...