Klinth: Jag vill bara passa på att påpeka att jag inte på några sätt har svikit i min lojalitet mot resterande frölundafans. Jag hade bara helt enkelt väldigt svårt att se gud framför en symaskin. Förresten har ni inte sett vad jag har skrivit på baksidan än; ))
Klinth: Att ni inte har insett det vi i TIK031 har gjort är ju en jädra kraftig miss av er..
Vi i TIK031 använder oss bara av eliten när vi gör något för våra medlemmar..Sen att Linnea är något förvirrad av sitt val av lag i ES stör oss inte nämnvärt...;)
Linnea: Om du har sytt & knypplat så kan jag naturligtvis inte utföra några helgerån mot detta flaggobjekt, oavsett hur anskrämligt motivet än må vara... Men hur kan du utföra en sådan ohygglig gärning som att knyppla till ett TIK lakan?
Klinth: För det uttalande bonnajävel får du bjuda Linne på minst 4 bärs..;)
En offentlig ursäkt på stående fot inför TIK031 på Lördag kommer även att krävas..Vid minsta tvekan så kommer TIK031 TVÄTTA din mun med tvål o vatten..;)
Linnea: Äh, du behöver inte vara blysam för min skull. Var tog det utlovade tipset om tvåsiffrigt vägen? ;-)
Det enda som talar för att Timrå har nån chans att göra detta till en någorlunda jämn historia är väl att man är så nederlagstippade som man är. Hoppet står till att Frölunda agerar med lite sämre inställning just därför. Frölunda har kommit igång med sitt spel på riktigt allvar, och alla som nu tvivlat på Tommy Salos egenskaper gör nog bäst i att sluta med det direkt. Lagmaskin är väl ingen överdrift den här säsongen heller.
Trots att hoppet är det sista som överger en så kan jag inte annat än att tippa en väldigt klar hemmaseger i morgon. 6-1 blir mitt tips. Oavsett hur det nu går hoppas jag på en stor uppslutning av supportrar på Jameson före matchen. Ett par bira och en avtäckning av den nya TIK031-flaggan blir nåt att se fram emot!
Även jag skulle nog ha det mycket svårt att se
mig själv framför en symaskin..;)
Baksidan skriver du..
Vi kom ju överrens att du inte skulle skriva gud är tjock..;)