Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Matchen idag

« · 177941 Till forumet

Sv: Matchen idag
danoj: Så det är rätt att klaga på Baltica cup och tre kronor då???Då hoppar man vell också på och sårar människor som faktiskt bryr sig
Kommentera

Frölunda85: Ja, man har rätt att tycka att baltica cup inte är intressant, och jag lovar dig att det är många som tycker likadant, att spela en B-turnering i ryssland inför tomma läktare är inte speciellt kul efter en hård säsong, det ger inte dig rätt att göra personangrepp på folk för att dom tycker så.
Kommentera

danoj: Det ger fortfarande inte någon annan rätt att klaga på något som andra gillar i så fall heller. Du har dubbelmoral här.
Har du rätt att klaga, har jag rätt att försvara
Kommentera

danoj: de enda som tackar nej är svikarna som inte bryr sig eller helt enkelt är lata, de har nu inte rätt att vara med i Tre Kronor i VM nu heller. Vill man inte ställa upp en enda gång får man skylla sig själv. De som ställer upp och är med i landslaget på mindre turneringar visar att de vill vara med i VM, de som inte gör det visar som sagt motsatsen.
Kommentera

Frölunda85: MEN FATTA NÅGON GÅNG, vi tycker att baltica cup är en b-turnering, vi klankar inte ner på att någon tycker om att se på den, tex dig, men du klankar ner på oss för att vi tycker så, och nu orkar jag faktiskt inte med dig mer, lek i tre kronors gbok om du ska disskutera detta ämne.
Kommentera

danoj: Ni klankar inte bara ner på Baltica cup, utan på Tre Kronor i helhet. Om man inte gillar en viss cup är vell ok, men att säga att man aldrig bryr sig och andra dumma kommentarer...då är man något annat
Kommentera

Frölunda85: visa mig det inlägget där jag eller någon annan har skrivit att vi aldrig bryr oss om tre kronor.
Kommentera

danoj: Bla annat detta inlägg:

Gött, bara en match kvar med meningslöst landskampande. Snart kör den RIKTIGA hockeyn igång igen!
Kommentera

Frölunda85: Det var antingen liepens eller dragan som skrev det inlägget, och det hänvisade till baltica cup.
Kommentera

danoj: Det var liepens.

Tycker du att det var ok???
Kommentera

Frölunda85: klart att det är ok, var ser du att han skriver att han aldrig bryr sig om tre kronor?
Och sen har jag för mig att det var någon här inne som åberopade yttrandefrihet, vem kan det ha varit, tror att det var just DU!!
Kommentera

danoj: Strunt samma, just nu orkar jag inte ta denna diskussin, för du förstår inte ändå
Kommentera

Frölunda85: Du blev just som man säger ÄGD.
Kommentera

danoj: ??
Kommentera

Frölunda85:

Jag håller med dig föllständigt! Så fort man inte tycker som dom så tar dom det som person angrepp mm.... Man blir så trött! Vad är det för veklingar?
Kommentera

Yolla Toyboy och Frölunda85: Men sluta lipa nu då... acceptera bara att ingen håller med er...
Kommentera

Yolla Toyboy o Frölunda85: kan ni lägga ner detta snack om Tre Kronor nu?? Ni vet våran åsikt och vi vet er, det räcker nu!
Kommentera

skalpjägaren:

Och jag håller inte med dig...
Kommentera

Yolla Toyboy: Lägg ner, börjar bli riktigt trött på alla "snorungar" som inte har nått bättre för sig än att provocera.
Bidra med något vettigt eller gå och häng på lunar istället.
Kommentera

Yolla Toyboy: jaså, du tog åt dig?
Kommentera

Yolla Toyboy: Jo det är en bra slogan, vad nu det har med saken att göra, men har du nått att säga om frölunda så gör det, för det är det vi disskuterar här inne, rätt uppenbart eftersom att gboken heter "frölunda indians" , vill du något annat så ta det nån annanstans.
Kommentera

Yolla Toyboy: Att du orkar.
Kommentera

LHC är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

BORÅSINDIAN: signaturen i fråga är fd "fina grabbar" aka "party hard" och allat vad han heter :)
Kommentera

RC:Bäst på vad?
Kommentera

Tattoo: Det enda LHC är bäst på just nu är all ligga sist i elitserien. Inte vad man hoppats kanske när man planerar att bygga en ny hall för 247 miljoner :)
Kommentera

« · 177941