slashpuppie: Hörde det, men missade varför. Undrade om det var nån som uppfattade vad som hände med hans knä egentligen. Lät ju inget vidare positivt i alla fall.
Sannes: Frölunda spelarna verkar vara liiite för heta ikväll..allafall i första.. så nu får vi väl se att sockerconny har tagit dom i örat inför den andra....
gud: Jag vet att det är långt kvar, men jag tyckte det var kul att Ni gjorde första målet i den nya arenen. Sen så hoppas jag ju förstås att slutresultat går min väg
"VF har mött Timrå borta nio gånger de senaste tre säsongerna. De sju senaste bortamatcherna har slutat med Frölundavinst. Ingen förlust i Timrå sedan 2000-11-30. Dessa nio matcher har slutat i snitt 2,22-3,44 så om ni ska spela på Matchen är 2-3 ett resultat som bör ge vinst.
Frölunda har inte förlorat en enda grundseriematch mot Timrå sedan 2000-11-30 så allt annat än vinst för Frölunda ikväll är en skräll."
gud: Det märks att det var ett tag sedan du var hemöver. Isbjörnar har de bara uppe i Lulä numera. Vet inte om det har att göra med den ökande växthuseffekten runt om i Norrland?
Att skrämma Frölundaiter är inte det lättaste måste jag dock tillstå! Vafaen jag skulle ju logga ut kom jag på - sluta att svara på mina inlägg nu så att jag måste svara tillbaka. ;)
Jag passar också på att läga in mitt tips för matchen igen, och kom ihåg var ni läste det först:
Timrå - Frölunda.......2 - 2!........3 - 2 efter straffar!
I alla fall så loggar jag ut nu för att göra mig iordning inför matchen. Man måste ju fixa till knävelborren eller snorstoppar´n som vi säger häruppe på kallare breddgrader. Va faen, renarna har redan börjat att vanka av och an ute på bottenvikens tjocka is. Sedan så ska ju också hockeyfrillan ha sitt - det är viktigt att komma välförberedd och att planera sitt supportande ända uti fingerspetsarna.
Ajaj, inget bra. Hoppas Leetma kan komma in och göra succé då istället. Snabbt mål nu tack, och vakna VF!!!