Frölunda HC

60388 inlägg · 3399 ämnen

MIF-FRÖLUNDA?

« · 310919 · » Till forumet


Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: Usch. Det där gjorde säkerligen ruggigt ont.
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Klinth är ett spån som inte förstår bättre än att tippa 2-4...tror att MIF vinner idag. 3-2 är ett HETT tips idag....men lycka till
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Jag har satt 2-3 idag, hade tänkt ta 2-4 men tror Klinth han före mej :)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Kolla stackars Stefan Bemström i södertälje
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Tänkte väl det.. Men sanna mina ord 1-2 blir det. Vd har du satt?
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Skulle väl vara för just den saken då :)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: öh..nej du får ta mig på mitt ord. Bara för att jag är en så ärlig och fin människa=)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
slashpuppie: Skulle vara för det då :)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: En före mej? Finns det bevis....
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Jag har haft rätt varje gång, synd att Frölunda inte har fattat det bara...
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Ikväll får ni vara glada om ni vinner o slipper undan med bara 3 skadade.

Matchstraffen vinner Mif o även matchen, tips: 2-1.
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Okej, då är du ursäktad; ) och jag ligger faktiskt en före dig=)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
slashpuppie: ja 5-1 låter ju bättre än 2-1 onekligen=) Så vi hoppas väl på det då.=)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Har faktiskt inte vart med och tippat från början så säg 2 av 8 kanske. Men hur många har ni andra prickat då :)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: nope, 5-1 till frölunda har jag sagt, nu jäklar så sopar de isen ser ni ;)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: jaja men då så=) 2 av 11 är ju inte så illa; ) Som sagt, jag ifrågasätter VERKLIGEN inte er kompetens; ) Men bara så du vet så blir det 1-2..=)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Frasse: Få stryk mot assyriska kan hur man än vrider och vänder på det aldrig bli en prestation när man leder allsvenskan :)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK:
Nej men du måste ju hålla med om att det är en riktig prestation att på en och samma vecka få stryk med 0-5 , 0-4 och sedan vinna guldet efter 3-2 på bortaplan
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Frasse: hehe Häcken e fina grejer det :) Men vi har iaf inget lag som blir utspelade av Assyriska med 4-0 och sedan går och vinner SM Guld :)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
65Selander: Det handlar om våran världsberömda expertpanel här på VF´s GB.
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK:
Skall du tala om baksida som håller på ett lag med namnet Häcken ;)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Ser inte till dig på "Tippa matchen" men jag ligger före en vilt jagande Danoj med 1p :-))
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Frasse: hahah nu e han kaxig han på baksidan igen :) Jag har faktiskt tippat 2 matcher rätt.
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: MoK har prickat rätt två gånger. I kväll är det min tur. Om inte så tar någon av de andra pålitliga gossarna ansvaret för slutresultatet. Vi bara är så bra..... ;-)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK:
Med tnake på hur många rätt ni brukar ha så visst är man lite skeptisk ;)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru:

Hade du skrivit "Jönköping" och inte något annat så hade jag kanske inte tagit det på det sättet.

Hursomhelst så tycker jag att överkörning är ett rätt mastigt uttryck, även om ni var klart bättre. Vill du prata mer om matchen så är du varmt välkommen i HV's GB. :)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Vaa betvivlar du min förmnåga att tippa :)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Minnet är lite kort men en av oss har alltid rätt.
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dysso: Gillar att tetas :-)
Ta det inte sååå personligt
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: MoK har varit duktig några gånger :)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k: Inte för att jag på något sätt förringar er kompetens, men har ni någonsin tippat rätt?
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru:

Var fick du luft ifrån?
Jag nämde varken Färjestad eller HV i det där inlägget, som var en väldigt enkel fråga. Men det kanske var för svårt för dig?
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dysso: Förlust tippas när man tror på en förlust. Vi tror aldrig på förlust därför har förlusttipsen lyst med sin frånvaro. Det frodas stor optimism bland personalen i expertpanelen
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dysso: Slickar du såren fortfarande efter överkörningen i Könjöping.
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k:

Har expertpanelen tippat en enda förlust den här säsongen?
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Emma: Dragan är full av förhoppningar. Tonite's the night. Vi har ju för övrigt tippat vinst till Frölunda i expertpanelen och då blir det ju vinst...med 3-1 kan tilläggas.
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Bara inte Oscar A blir skadad igen!

Hoppas det blir vinst ikväll, men Frölunda brukar ju ha lite problem med Malmö på bortaplan tyvärr:-)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru: Vi överlevde Leksand som var värre förra året med att skapa skador men vi hoppas på det bästa :)
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: MIF är inte speciellt roliga att se på men de kämpar som vilddjur.
Önskar er trots allt all välgång ikväll utan för många skador.
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru: Tja, det är lite svårt att säga så här på förhand. Malmö spelar ju tufft och tätt samtidigt som VF´s bortastatiatik inte är den bästa, även om trenden håller på att vända. Jag tror på Frölundaseger, och tipset är lagt. Men det kan nog bli ett och annat blåmärke i kväll....
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: Blir det tufft ikväll eller blir det som Bambi på hal is.
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: Och en till......
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: Här är en länk.....
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: Flytta istället ;-)

Skämt å sido, går det inte på de klassiska sportbutikernas hemsidor?
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
mangan: Problemet är att vi Bor i ED. Härifrån är det 20 mil till närmsta butik. Därför vill han handla på webben.
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
mangan: Eller också kan han köpa mina gamla grejer. Lite små kanske men funkar nog ganska bra ändå. :))
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: Är det inte enklare att gå ner till butiken i fråga. Så kan han ju dessutom se vad det är han köper..
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru: Nån som känner till en webbutik med obegagnat?
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: Prova även Blocket.se
Kommentera

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: På everything.se och webtiger.se finns allt möjligt, hockeyutrustning bland annat. God shoppinglycka!
Kommentera

« · 310919 · »