Charliejfz: tveksamt! Jag tror Frölunda är det lag som förlorat mest med tomma läktare! Aldrig har Frölunda spelat så tafatt hemma, där vi nästan alltid är starkast i SHL!!
Säsongen liiiiider mot sitt slut! Frölunda har egentligen inte spelat bra sen innan jul så det är ju inte konstigt att vi förlorar MEN lite mer kan man ju begära!! Ingenting studsar rätt utan allt studsar med Rögle som är jättebra men hur bra är svårt att säga eftersom Frölunda är klappruttna!
Det hade inte hjälpt om GUD varit Frölundait!! Liiite tur hade behövts men icke! Minns en gång på 80-talet när Frölunda låg under med 4-1 mot RBK i andra perioden och lyckades vända till seger med 7-4 det händer inte idag! Lyckas vi ens göra mål ??
Jag sa det tidigt att det var tur att Frölunda var så bra innan jul för efter jul är Frölunda sämst i hela SHL! Jag är lycklig över att vi inte spelar kvalet för det hade nog gått åt helvete!! Bara att gratulera Rögle men jag tror det kommer bli en chock för Rögle att helt plötsligt möta ett hockeylag i semin!!
Over and out! Nu lägger jag mig platt och gör någonting annat på torsdag!!
Mike.F: Blir intressant att se hur matchen utvecklas idag. Det täta match spelet har nog inte gynnat Frölunda. Hursomhelst så ska ni vara nöjda med säsongen.
Mike.F: Vi tackar för din MoDo-support genom åren, men sluta sno spelare från oss. Man kunde ju tro att Mats Ahdrian hade släppt det där med Alexander Steen nu...
Mike.F