Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Nya och gamla spelare till VF?

« · 279851 Till forumet

Sv: Nya och gamla spelare till VF?
Måste bara få dela med mig från tre kronors gästbok.

Alla målen från Radiosportens Lasse Granqvist
www.hockeyligan.se/hockeysnack/gastbok/view_attach.phtml/?iid=280027&attach=280027.mp3

Slutsekunderna Radiosportens Lasse Granqvist. (slutet är helt otroligt)
www.hockeyligan.se/hockeysnack/gastbok/view_attach.phtml/?iid=280040&attach=280040.mp3

Tack Christoffer från Landvetter
Kommentera

MoK GG: Gnäll gnäll aldrig nöjd! Ni vann ju gjorde ni inte? :))
Kommentera

Peter72: Borde väl vara rimligt att han gör det tycker jag, Menar ahn är väl 37 år redan och känns inte som någon klubb hostar upp massor av pengar för honom även om han är bra. Vill gärna se honom i VF kommand esäsong
Kommentera

MoK GG: Hörde att Calle Johansson beslutat sig för att inte spela mer i Washington. undrar om han kommer hem till VF? Man kan hoppas på det bästa.
Kommentera

sannes: Hehe rätt som vanligt, jag suger genast åt mej detta :) Dom måste förstärka center positionen vare sej Micke stannar eller inte. Frölunda är karastrofala på att teka och hade vunnit fler matcher och släppt in och gjort fler mål om dom kunnat teka bättre.
Kommentera

MoK GG:
Så sant, så sant. Du har rätt, som vanligt.
Men jag känner iallafall på mig att det kan komma ett dundernamn så småningom.
Inte mycket vi kan påverka så det är bara att vänta och se.
Kommentera

sannes: Har fullt förtroende för Kjellgren och gubbarna som sköter värvningarna dom har visat innan att dom har koll på sakerna. Så
Kommentera

MoK GG:
Om han är med på träningen så borde han väl satsa ett år till, annars brinner det i knutarna nu.
Kommentera

sannes: Känns som hög tid att plock fram en ersättare om han skall sluta eller så avvaktar dom NHL vem vet :) Har ingen aning om han är med på träningen nu
Kommentera

MoK GG:
Tja, dom har kanske ett ess i bakfickan att plocka fram istället för Mikael, men och andra sidan så borde dom väl ha skakat fram det nu.
Var Mikael med nu när barmarksträningen drog igång?
Kommentera

Vf chefen: DÅ komer vi bli mäkta imponerade för det var den värsta mörkning jag nånsin sett :)
Kommentera

MoK GG: Dom kanske mörkar formen precis som tre kronor gjorde igår.
Kommentera

lsaqua: Som Liepins säger så har dom precis startat med barmarksträningen och Micke borde som sagt ha bestämmt sej nu. Men konstigt att dom inte gåpr ut och säger att Micke har skrivit nytt kontrakt isåfall.
Kommentera

lsaqua:

VF började barmarksträningen för två dagar sedan.
Känns nästan som om Micke fortsätter ett år till, annars borde nästan beslut tagits redan tycker jag.
Kommentera

MoK GG:
Det kan ju vara så att han har tid på sig fram till träningen börjar igen. Linköping har ju börjat barmarksträningen, men hur dom andra klubbarna i sverige har gjort är okänt för mig. VF borde väl börja inom en två veckors period i alla fall och när den börjar så borde han ha bestämt sig.
//Lelle
Kommentera

sannes: Känns inte som det borde finnas 2st Pirjetää iaf :) Har för mej det är han
Kommentera

liepins:
Ok, då vet jag. Tack!
Kommentera

sannes:
Japp, samma kille.
Kommentera

MoK GG:
Det finns väl inte två Lasse Pirjetä, så det är nog samma grabb.
Kommentera

sannes: Lasse Pirjetä jo det skall nog vara han som spelade i Frölunda om jag inte är helt ute på hal is.
Kommentera

lsaqua: Ingen aning hur lång tid Micke skall få på sej men det känns som det borde vara dags att besliuta sej snart så VF kan hitta en ny center som kan ta den platsen. Pebben är väl alltid ett rykte :)
Kommentera

Såg en Pirjetä (eller hur det nu stavas) i Finlands lag ikväll, var det den grabben som spela i Frölunda för några år sedan?!

Jag har varken sett eller läst om han på länge, trodde nästan han hade lagt av.
Kommentera

Nya och gamla spelare till VF?
Finns det någon som har information om hur lång tid Mikael Andersson ville ha på sig, innan han bestämmer om framtiden?

Calle Johansson ville ju att säsongen skulle ta slut först, så där kan man ju troligtvis inte räkna med något förrän i juni.

Sedan så hade det varit skoj att veta om det ryktas om något nytt, såsom Pebben. Nu är det inte rykten som står på hockeyligans silly season som jag vill ha, för dom är ju så jäkla löjliga att det är genant.

Nä, rykten som är mer troliga, t ex sådana som står på Hockeymagasinets hemsida, dom kollar ju upp fakta innan dom skriver.
//Lelle
Kommentera

« · 279851