MoK GG: Japp, det är dags att dra igång igen...måste börja tidigt så vi är redo i Augusti igen;)
Steg ett i att fördriva tiden var att idag besöka Gamla Ullevi för lite fotboll. Jo tjena...gör ju att man saknar hockeyn nännu mer. Fy sån trist match!
manganGG: Joo.. men jag gillar inte Oskarshamn.. som den lokalsupporter jag också är tillhör det min natur att känna avsky för idioter som IKO, Mörrum & Lakrits
liepins: Semester! vem har det? Nu skall ju gubbarna träna inför säsongen. Varken Nicke eller ronnie har väl semester. Själv får man väl gå och kolla på träningarna i Wallen när de börja komma dit.
liepins: nä, han har väl inte d, men frölunda måste väl ändå betyda mer än nån annan nhl-klubb, han säger ju att d e ett alternativ, lr hur? om han inte blir talangscout..
Peter72: Ronnie är ju en av de tystlåta spelarna. Jag tror själv att JJ kommer bli Captain han är ju den ända Assisterande kaptenen som är kvar... Sen tror jag också att Esbjörs kan va ett bra alternativ, Niklas också....
MoK GG: Där har du en poäng. han hade jag inte ens tänkt på. Han har defintivt dom kvaliteter som behövs. Och han har varit en sorts pappa för laget redan.
MoK GG: Nej kanske inte det men man måste också se till dom kvaliteter han har. visst han är en ypperlig spelare men gör mycket jobb i det tysta som man inte märker. Plus måste jag säga vi har ingen riktigt som kan jobba som pappa i dagens VF. Ingen som micke eller carna.
MoK GG: Själv tror jag att JJ och i viss mån Niklas kommer att dela på sysslan. jag menar JJ valde bort NHL för att sluta sin karriär i VF. Det om något så steg JJ i mina ögon till en riktig indian.
MoK GG: Ja även om ungdomlig fart och fläkt är bra så kan vi ju säga att vi har redan det. Vi behöver en sorts pappa för laget. Tror att Jonas Johnson kommer att ta över den sysslan nu.
Dragan 2k: KLart man skall fortsätta ta upp yngre spelare men svårt att ha för mycket ungdomar i laget man måste ha äldre med erfarenhet oxå. Svår balans
liepins: ne och om han nu skullekomma till vf borde han grävt en fet lön för att kanske bara stanna 1-2 år..så jag tycker man ska sattsa på nån yngre..;)
iwm: Fast så stort hjärta för Frölunda lär inte Calle ha. Om jag inte minns fel har han inte spelat särskilt mycket för VF? Hans hjärta finns med all säkerhet hos Washington och det mesta pekar ju på att han fortsätter jobba för dem som scout. Som det verkar nu så är han inte särskilt motiverad att spela i elitserien. Så varför ska Frölunda sträva efter att ha honom i laget?
Japp, det är dags att dra igång igen...måste börja tidigt så vi är redo i Augusti igen;)
Steg ett i att fördriva tiden var att idag besöka Gamla Ullevi för lite fotboll. Jo tjena...gör ju att man saknar hockeyn nännu mer. Fy sån trist match!