Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Rond två, Timrå ska manglas

« · 644056 Till forumet

Sv: Rond två, Timrå ska manglas
gud: Isåfall blåste Kallio väll domaren lika mycke som domaren blåste Kallio....

Om jag var på matchen.... det vet du redan svaret på.
Kommentera

mok: Nej, det är ju inget som säger att det inte hade hänt ändå. Men hur det blivit med det får vi ju heller aldrig veta, eller hur? Nej, målet som Kallio gjorde var alldeles säkert helt korrekt, eller så var det inte det. Vi torde dock kunna spekulera om olika scenarion åt olika håll utan att bli nåt klokare. Att Frölunda vann har jag inget att säga om, för det var helt rättvist. Vi säger så.
Kommentera

mok:
Även om delar av pressen tar upp samma sak...
Så skyller Varken jag eller Dream Team på tveksamheten
för förlusten...

Men iom att Frölunda gjorde ett tredje mål efter en tveksamhet
som nu när vi vet slutresultat blev ett avgörande mål så
kan säkert du förstå att det kan bli spekulationer efteråt..

Frölunda var det något bättre laget om man ser till hela matchen..
Men det kan inte finnas någon som såg matchen som skulle
protesterat om Timrå hade fått med sig en poäng hem till "byn"..
Kommentera

Dream Team: Men vart har du läst någonstans att det skulle vart offside eller liknande? Har inte läst detta nånstans idag...
Kommentera

gud: Spekulera kan man alltid göra men hade inte Kallio gjort detta målet kanske Frölunda hade gasat och ändå gjort ett mål? Men som DT säger vad som hade hänt om inte Kallio gjort det eller liknande får vi aldrig reda på. OCh jag hade blivit förbannad om Timrå hade plockat med sej en poäng igår.
Kommentera

mok: Nej, det var i lolkalblaskan som väl iofs kan vara en aning färgad. Ja, även lill-Kenta lade väl fram en synpunkt på just detta under presskonferensen. Jaja, vi skiter i det där nu, det leder inte till något ändå.
Kommentera

« · 644056