Mike.F: Luleå spelar en bra hockey! så det som dom snackar om i Skaikboken stämmer inte!! Vi e bättre i 3:e tycker jag 14-9 i skott men Luleå var livsfarliga hela tiden!!! Däremot så kan Sven o company skylla på Höjdhopparn men han eller dom var lika kassa åt båda håll!!
Trots allt ett pyttelitet fall framåt men det var hemskt va segt allt ser ut! Lika intressant som att se morsan mangla lakan;( allt måste bli bättre i sista! Kör nu Frölunda!!!
Då var det snart dax för hockey i Kålleseum igen och trätobröderna Fbk kommer på besök! Tätt o hårt lär det bli då det är bara att komma ut starkt möta högt upp och lägga puckarna på mål!! JOBBA JOBBA JOBBA!!!
Yoda Marklund: ja jag vet inte men här e ju få Djurgårdare och Hv fans och miffare osv! Men för 10 år sedan var det många på wws forum som inte finns längre!! I rather walk alone;)
det är lite skumt att det är så få indijaner här på HS, för det kryllar ju av dem i Jöttä-borrj! Jag menar, folk rider barbacka till jobbet, folk bär omkring på sina tomahawks och pilbågar, det är dans runt totempålen, lite regndans, röka fredspipa, gå på krigsstigen... indijan-aktiviteter dag in och dag ut! :-)
Zappaholic: tänkte väl inte lämna direkt men det är trist när man blir misstänkliggjord att vara nåt djävla miffo bara för att man är ensam här från ett djävla troll!!
Så nu får man inte skriva av sig här längre!! Får väl hitta ett forum där det hänger fler indianer för man vill ju inte gå in å störa på andras forum( så mycket).
Får undvika fruns farbror ett tag nu han blir så jobbig nu! Skickade - hur e stämningen? till oss när vi looosade 7:e avgörande förra säsongen:( men gissa om han fick ett stort fett finger när Hv slog in Guldpucken!!!!
Sett till hela säsongen har många lag varit bättre än Brynäs. Ni såklart, men även Växjö, Djurgården, Färjestad och Malmö.
Men just nu... Nä, just nu är Brynäs seriens bästa lag. Förutom när ni tryckte på mäktigt i power play idag så var faktiskt Brynäs såväl ett som två nivåer bättre.
Med det sagt svänger lagens formkurvor. Och med spelare som Lasch, Dahlin, Olofsson och Mursak är ni en av guldfavoriterna.
Usch! Känns som om det inte går att slå Bif längre fast jag tycker att många lag är mycket bättre så vill jag inte möta dom i ett slutspel!! Ny tag på torsdag!!!
1-2 efter Olofssons kanon. Sen efter 2 utv SOLKLARA!! Där måste pucken sitta men väldigt bra pp fast dom stressar som fan!! Tyvärr för mycket slarv så att Bif kan låsa fast pucken i vår zon!! 1-3 oflyt studs inget att göra där!! Ser svårt ut detta!!!
0-2 och tyvärr får dom hjälp både från här o där och så tappar vi momentum FAN!! Renberg har kanske rätt det är kanske för dåligt med Johan ggr 2!! KÄMPA FRÖLUNDA!!!!
Ny match imorgon mot Bif och jag skulle gärna vilja se den inställningen som varit från start i de 2 senaste bortamatcherna mot Dif o HV! Att forechecka hårt högt upp i banan så dom inte får tiden!! Vet att det går upp o ner och att vad som helst kan hända men jag ser både HV o Dif som bättre lag än Bif men.... Hockey är svårtippat!!
2-4 den skall Mattsson ta!! 3-4 den skall Mattsson inte tappa illa!! Men det skall sägas att man kan inte sluta spela o spela på resultatet man vet aldrig vad som kan hända!! Mattsson gör annars det bra!! Och Ehn:s mål i öppen kasse till 3-5 åh så gött!! Frölunda 100% i pp!!!!
Utv på Joel och pang så stod det 1-0 till HV efter det så låg HV på en del och det såg virrigt ut. Efter halva perioden så kommer VF in i det och då presenterar sig Jan Mursak sig och gör 1-1! Sen är det bra fart och mycket offensiv för VF och V.Olofsson dundrar in sitt 20:e för 1-2:) fortsätt så!!
Blire segerdans runt totempålen ikväll? Ni borde iaf sluta med regndansen i Jöttä-borrj tycker då jag som bor här.