mok: Det håller jag med om, speciellt om de skulle köra lite mer UV-ljus när de vita handdukarna är i luften. Men jag fäster handduken på lillfingret i den lilla öglan och klappar händerna ändå (handduken mot handens baksida då givetvis)... Kanske något att tänka på som en möjlighet??
I borgen kommer det bli ett helvetes tryck hoppas jag, Hehe och där kan de garanterat vänta sig en del stående ovationer vad som än händer.
heffe: Alltid kul med FBK i final lär bli en otrolig matchserie isåfall som lkär kunna sluta på både det ena och andra sättet. Skulkle ngo svida att få ännu en finalförlust fölr dom :) DOck ser jag gärna dom ryker tidigare så dom inte kan skryta med att dom var i final i år igen.
mok: Tror ju det blir FBK, DiF och SSK som går vidare med VF. Väl där så håller jag delvis med om att det inte spelar någon roll, ska man ta hem pokalen så ska man slå alla lag.
Skulle gärna ha en repris från -03, FBK i final och fyra raka o fest på hemmaplan hehe :) Tror dock det blir betydligt tuffare i år, FBK är mycket mer stabil på back-sidan nu och blir farliga. DIF tar nog Timrå nu när de har ett övertag men blir utslagna i Semi av Indianerna enligt min magkänsla.
mok: Det här med viftandet med handukar alltså. Har hellre att man applåderar än att vifta med handuken. Testade det i första hemmamatchen men tröttnade rätt fort. Sedan bankade jag skiten ur mina händer i stället med applåder.
Men kanske bra att varva upp sakta mot ett "sämre" lag.
Kom för övrigt på igår varför Frölunda kom sist i testet dom hade i Aftonbladet tidigare där dom mätte ljudnivårn när spelarna kom in. Hälften applåderade ju inte utan viftade med handdukar :)
heffe: Skall inte spela någon roll egentligen men dänger helst FBK i Finalen om dom kommer dit vilket jag tror om det inte blir VF - FBK i semi. SSK eller LHC känns som det kvittar faktiskt. Kanske är bra med något av dom och hinna varva upp efter uppehållet som nu blir.
Vore om inte annat kul för SSK om dom gick till semi som gick till slutspel i absolut sista stund
I borgen kommer det bli ett helvetes tryck hoppas jag, Hehe och där kan de garanterat vänta sig en del stående ovationer vad som än händer.