Frölunda HC

60388 inlägg · 3399 ämnen

Semifinal 4: Linköping - Frölunda

« · 699552 Till forumet


Sv: Semifinal 4: Linköping - Frölunda
Danne_l: Hoppas går ju, men jag har spått i mina teblad och de säger 2-2 efter full tid. Tukio avgör med ett jätteskott 3.46 in i förlängningen.
Kommentera

Sv: Semifinal 4: Linköping - Frölunda
Danne_l: Vi vänder på steken, eller pucken, rättare sagt. 4-1 till hemmalaget, efter en likartad matchbild som igår kväll. Skillnaden blir att LHC får än bättre utdelning i sitt power play.
Kommentera

Sv: Semifinal 4: Linköping - Frölunda
Dragan 2k: Eftersom mina resultattips tydligen inte är i fas nuförtiden, så är det alltså i denna match som LHC vinner med 3-1 efter ett veritabelt chokladpucksregn mot Salo.
Kommentera

Sv: Semifinal 4: Linköping - Frölunda
FreddanVF:

Islossning, 1-4. Två mål i PP.
Kommentera

Sv: Semifinal 4: Linköping - Frölunda
FreddanVF: I'm game. Har vi tur kan vi knipa tillbaks en match. Revanschlustan måste vara ofantligt stor nu. Hoppas vi bara kan ta tag i detta. Linköping har spelat strålande hittils.

Jag hoppas på en fin 3-1 seger där Krog sätter den sista i öppen kasse. Norrena simmar bakom mål vid det tillfället efter en vidunderlig dribblingsshow signerad Joel Lundqvist.

Frölunda vinner alltså med 3-1.
Kommentera

Semifinal 4: Linköping - Frölunda
Vad ska vi göra för att vända trenden?

Jag hoppas grabbarna käkar taggtråd inför matchen på Lördag. Nu gäller det vinna eller försvinna. Ta fram farten som finns där. Och framför allt gör mål i PP.

Tips: LHC - VF ... 2-4
Kommentera

« · 699552