Theodore: Tipset man kan ge är väl att ringa JK och fråga om det finns möjlighet att enbart boka biljetten hos dem. Här i Frölundas forum har vi svårt att svara på sådana saker. Klart är väl dock att några andra än JK:s biljetter är lika lätta att hitta som en AIK:are i en Djurgårdsklack.... :-)
Theodore: ja men du kan antagligen inte gå till Ticnet eller Scandinaviums biljettkassa och köpa biljetter. Sen finns det ju alltid bolag som fixar resor o redan köt biljetter.
Danne_l: Det jag tycker är mest fascinerande är deras snack om supporterkultur... Men dom har ALDRIG fullsatt i globen. När det är fullsatt så är det dom gångerna dom mött AIK. Och så säger dom att vi skryter med våra derbyn på Ullevi i fotbollen.
Ja, det är fascinerande det där hur dom kan ha så mycket åsikter om hur tyst det är. Trots att de aldrig är här. Dom får i alla fall vara bra många för att kunna höras i Borgen...
Danne_l: Ja... så kan dom sluta å tjata om hur dött det är bara för att det kan låta tyst på radio å i tv. Kommer dom till borgen kommer dom bli chockade.
Dragan 2k: Haha måste varit en upplevelse utöver det vanliga.. Speciellt med den där extra reklamen dom sätter på ovanpå den redan höga sargen. Snudd på ståplats.
Theodore: Ståplats kostar 280pix vad jag vet bara att ligga på luren o försöka få biljett dit annars som någon sade kolla med Järnkaminerna för dom har 157 biljetter men dom kommer knappast....
Theodore: Tänkte du boka biljetter till match 4 dvs match 2 i Göteborg. Den är slutsåld för längesen. Långt innan det var klart att Djurgården var klara som motståndare.
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
Jag är faktiskt mer allvarlig än du tror.