Vinst i kexfabriken, det trodde jag aldrig att de skulle klara av. Bra jobbat, killar! Förresten, kan man hoppas på att Canal+ sänder Frölunda matchen på torsdag eller skall jag behöva pina mig igenom matchen med fyran?
Bonuz: Vad ska man säga, Salo och backarna räddar oss första perioden.. Härligt att Tom fortsätter att göra mål! 4-0 i Karlstad och Liv åkte ut... goa odds på det
Paddan: Ingen aning, men en mycket dum krock är det onekligen! Varför samarbetar inte femman och canal+?? Får försöka banka igång videon och hitta något tomt band.. och hoppas att den funkar trotts allt damm. Samtidigt som man sitter hypernervös och kallsvettande när LHC tar in pucken i försvarszon...
mok: Jag pratade precis med bussen med WWS-fans. Ett knappt 30-tal plus Goa Gubbars buss med ungefär det dubbla antalet gör väl närmare 70 bortafans i Linköping ikväll. Det känns lite som att vinner ni ikväll så vinner ni allt. Men det var förstås det där med att vinna ikväll då... ;-)
65selander: Jo så är det ju men just denna artikeln känns liksom inte ens ett dugg intressant.... jämföra utvisningsminuter på 4e kedjorna i semifinals lagen.
Dragan 2k: "Hur fasen ska man kunna jobba när ångesten inför kvällens match och nervositeten inför densamma ligger över mig som ett stort lapptäcke?"
Jag har frågat mig samma sak, kommer ju inte gå att jobba ikväll, dessutom går ju FBK-matchen på 4an... den lär ju stå på hela kvällen på jobbet, suck, kommer bli svårt att koncentrera sig ikväll kan jag säga:-(
mattias - 74: Jag fortsätter med min negativa inställning (det brukar gå bäst då).. LHC avgör 13 sekunder in i femte perioden.. Alltså efter ful tid står det 2-2 om det är upptaget tar jag 2-3
Klinth: Klart det är press för båda men tror den rullat över mer till LHC är Frölunda för närvarande. Oron har funnits i mej sen kvartsfinalerna för inte ens då såg det direkt lysande ut. Men ännu så lever hoppet :)
mok: Pressen är nog rätt stor på båda lagen. Skulle tro att det är en del oro i Linköping nu när Frölunda närmar sig och faktiskt tar över mer och mer i matcherna. Samtidigt är det nog en hel del oro i Frölunda oxå. Ett misstag och det kan vara över... Oro finns det även hos mig....
kungsbacka: Tror faktiskt inte dom har råd att torska imorgon för e tveksam till om dom kan ladda tillräckligt för en 7e match som blir avgörande i scandinavium. Skall LHC vinna måste dom nog göra det imorgon.
mattias - 74: Prima=) Men för att jag inte ska behöva sjukskriva mig av nervositet, så försöker jag övertyga mig själv om att det blir en grandios seger för oss.
mattias - 74: pressen ligger som du säger på ÖHC nu mer än på Frölunda. Skall LHC avgöra så skall dom nog ta chansen imorgon. Blir nog tajt som dom senare matcherna har vart. 3-2 till Frölunda. Men det är mer hjärta än hjärna som sätter det tipset.
Vinst i kexfabriken, det trodde jag aldrig att de skulle klara av. Bra jobbat, killar!
Förresten, kan man hoppas på att Canal+ sänder Frölunda matchen på torsdag eller skall jag behöva pina mig igenom matchen med fyran?