Klinth: Mer än 4 backar har vui ju ändå. Leetma, Ackeström, Alaavara, Erronen, Kacko sen finns ju juniorer att tillgå men hoppas verkligen han spelar. Våra 2 bästa backar skadade...
Vem minns inte för nått är sen när Ronnie blev skadad precis innan slutspelet. Tack o adjö!
Mm, sPs skapar beroende, i positiv anda, och jag såg allt vad du skrev ang Wennerholm och Hardy i BIF's gbok, du kommer att få svar under kvällen, jag lovar :)
danoj: Jag menar blott... Själv kom jag i säng kl 0300 i morse. Väckarklockan ringde 0430. Jobbat mellan 0500-1400. Passat syrrans lillkille mellan 1500-1830. Hemma 1900 ikväll. Och nu sitter man ändå här framför burken. Min status för tillfället borde vara, och är klockren: HS-beroende.... :-)
danoj: Vad har hänt med Ronnie då? Han är väl inte skadad han också? Det börjar likna 10 små negerpojkar det här. Läge att ringa upp till Boden och kalla hem våra utlånade gubbar då kanske?
Vem minns inte för nått är sen när Ronnie blev skadad precis innan slutspelet. Tack o adjö!