Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Skadeläget

« · 326800 · » Till forumet

Sv: Skadeläget
1-0 Joel Lundqvist, äntligen fick han göra mål!
Kommentera

Dragan 2k: Läste det precis nu =) Gött att dom kan spela. Bara hoppas att dom vinner ikväll då.
Kommentera

Boråsindian: Japp helt klart enligt den mest tillförlitliga källan gällande Frölundas grejor - deras officiella hemsida
Kommentera

Boråsindian:
Aftonbladet kan man inte lite på =) Vart klart efter träningen idag att dom ska vara med.
Kommentera

MoK: Gött att dom spelar, ¨å det är helt klart att dom spelar? Läste i aftonbladet tidigare idag att dom skulle avstå spel.
Kommentera

65Selander: det är ju det jag säger, du är en flane ;)......ljuga på det viset, klart de vinner!
Kommentera

slashpuppie: eller så är du medgångssupporter!

Du sade ju tidigare idag till mig att du trodde på förlust i kväll och ville därför inte lägga pengarna på matchen ;-)
Kommentera

MoK:
Härliga nyheter att läsa så här några timmar innan match.
Kommentera

MoK: så jäkla trevligt :).....synd att jag missar matchen totalt bara :(....ska på kurs...
Kommentera

Boråsindian: ICke!!! Kahnberg och Sundin spelar ikväll.
Kommentera

Tror det blir tufft mot brynäs i kväll, då vi har Kahnberg, Niemi, Esbjörs och Sundin på skadelistan.
Kommentera

frölunda: Man ska inte ropa hej förrns man är över anfallsblå?=)
Kommentera

65Selander: jag tror faktiskt inte brynäs ens kommer att komma inanför annfals blå förutom när dom slår ifrån sig pucken´i ren förtvivlan:)
Kommentera

MoK: Matz, måste du blanda in dina sexvanor i det här?; )))
Kommentera

slashpuppie: Det finns andra som tänder till idag istället :)
Kommentera

MoK: nä, nu när alla superspelare är borta så kommer de andra fram och dominerar som fasen. Nu vågar de ta för sig :))))
Kommentera

65Selander: Risken kan finnas beroende på vilka spelare vi har skadade i matchen. Men sista ordet e inte sagt ännu :)
Kommentera

MoK: Tyvärr så får du och Syster Slash vänta på eran effekt eftersom Brynäs i kväll kommer att svischa förbi erat sk försvar så det står härliga till, förhoppningsvis så kommer Brynäsarna komma ihåg att det är tillåtet att skjuta i ES också! ;-)
Kommentera

slashpuppie: Stor ketchupflaska :)
Kommentera

MoK: bara inte allt kommer på en gång och så är det slut sen :(
Kommentera

Klinth: Det kommer nog snart att det släpper för Joel framåt tror jag och då hoppas vi på en ketchup effekt
Kommentera

Danne_L: Framåt är det väl klent, men han gör ett gott jobb hemåt i alla fall.... Men visst vore det gött om det kunde släppa för Joel. Och inte bara honom förresten.....
Kommentera

Danne_L: Tja det kanske ligger lite i det du skriver. Det skulle faktskt inte skada med lite fjolårstakter från Joel.
Kommentera

Klinth:
Straffet för att man producerar för lite framåt - man censureras helt enkelt från laguppställningen;)
Kommentera

Vf Chefen: Ingenting som det verkar. Han är bara så anonym att de ansvariga för Frölundas hemsida glömmer att skriva med honom i laguppställningen ;-)
Kommentera

Sannes: vad har hänt med joel då?
Kommentera

Klinth:
Klart man skall vara optimist men lite tungt är det när många grabbar är borta.
Vore kul om "min" Munkedals-Fredrik gjorde ett mål idag....
Kommentera

MoK: Vet det, men som du ser nedan, han spelar inte center i dag, enligt VF´s hemsida.
Kommentera

Sannes: Om det, som jag tror, är en felskrivning så ser ju inte laget så illa ut. Man tror ju att både Sundin och Kahnberg spelar. Leetma ersätter A-J tillsammans med Sundin i en i övrigt orörd förstaline. Andra linen komplett då Kahnberg troligtvis spelar. Ström går in i tredje linen i stället för Esa, och fjärde linen blir ytterpar, Loui och Fredrik. Det blir seger, 4-0 ;-)
Kommentera

Klinth: Joel med.... men vi har la 3 centrar. Glöm inte Fredrik JOhanson
Kommentera

Klinth:
Suck! Det känns som det kan bli en tung kväll......
Kommentera

Danne_L: Kollar man på den preliminära laguppställningen så saknas Joel vilket gör att det bara finns två centarar. Hoppas innerligt att det är felskrivet och ingenting annat. Det står ju inget i texten om att Joel skulle vara borta.
Kommentera

MoK: Just så... Leetma glömde jag i min besvikelse bort. Men det behöcs ju en till i så fall..... Kunde vara kul med en junis, vilket elddop i så fall ;-)
Kommentera

Klinth: Mer än 4 backar har vui ju ändå. Leetma, Ackeström, Alaavara, Erronen, Kacko sen finns ju juniorer att tillgå men hoppas verkligen han spelar. Våra 2 bästa backar skadade...

Vem minns inte för nått är sen när Ronnie blev skadad precis innan slutspelet. Tack o adjö!
Kommentera

MoK: 4 backar kan ju bli lite tunt.... Hoppas att han spelar ikväll då!
Kommentera

Klinth:

Lårkaka på han med, Jörgen Jönsson tacklade honom på planet. Säger ju det att han är ingen bra pojk.
Kommentera

Klinth: Lårkaka eller nått kanske kan spela
Kommentera

danoj: Vad är det med Sundin då? Merde!!!!!
Kommentera

Huge: Eller låtsas som ingenting och hoppas att tomten hoppar in och gör ett par pytsar. :-)
Kommentera

Huge: du e dutti du ;)
Kommentera

Huge:

Mm, sPs skapar beroende, i positiv anda, och jag såg allt vad du skrev ang Wennerholm och Hardy i BIF's gbok, du kommer att få svar under kvällen, jag lovar :)
Kommentera

danoj: Jag menar blott...
Själv kom jag i säng kl 0300 i morse.
Väckarklockan ringde 0430.
Jobbat mellan 0500-1400.
Passat syrrans lillkille mellan 1500-1830.
Hemma 1900 ikväll.
Och nu sitter man ändå här framför burken. Min status för tillfället borde vara, och är klockren: HS-beroende.... :-)
Kommentera

danoj: Vad har hänt med Ronnie då? Han är väl inte skadad han också? Det börjar likna 10 små negerpojkar det här. Läge att ringa upp till Boden och kalla hem våra utlånade gubbar då kanske?
Kommentera

Huge:

Såja såja, den disskutionen ska vi ta senare ikväll i er gbok då jag sitter på jobbet, tiden gick betydligt fortare än vanligt igår märkte jag.
Kommentera

OK, jag ställer upp! Vad gör man inte för grabbarna, hit med ett par skriller så kör jag så det ryker! ;)
Kommentera

danoj: "Betänk då om inte heller Kahnberg och Esa kan spela, vad tusan tar vi oss till då?"

Byta spelsystem, kanske....? :-)
Kommentera

danoj:
NEJ! Nu vill jag inte ha fler grabbar borta....suck....nu är det jobbigt...jajaja....det blir aldrig som man tänkt sig....
Kommentera

Nu är tydligen Sundin borta imorrn med, suck.
Betänk då om inte heller Kahnberg och Esa kan spela, vad tusan tar vi oss till då?
Kommentera

Stefan85: Hur är det med Lill-Esa då??
Kommentera

Stefan85: Gott med lite positiva nyheter så här i negativismens skadetider....
Kommentera

« · 326800 · »