svanru: detta med domarfrågan kan man stöta o blötta tills dödagar.. men ibland så blir man sååå j*vla förbannad när inte en dommare håller måttet...herr Winnerborg är ett levande bevis på att vissa skulle välja en annan hobby....
kan även berätta för er Blåvittfans att Bajen slaktade Elfsborg ikväll med 3 - 0
gud: Jodå kan hålla med dig i de 3 första matcherna var han enögd i de 2 första perioderna för att sedan i 3:e när VF hade ledningen ge patetiska kompensationer. I denna matchen har jag inte orkat räkna alla grodorna men sparken och offsiden var de väl 2 grövsta.
Klart jag zappar, man bryter inte ett vinnande recept. Jag såg inte Kallios mål.
Men jag har på Radiosporten.....TV4 tål jag inte så det är ju därför jag zappar och samtidigt så lugnar det mitt hjärta att inte se matchen hela tiden.
mysmi: jag stog t o m på Scandinavium kl 10:00 i morse för din skull.. och fast jag jobbade hårt så hade jag ett minst 100 före mig i kön..jag sleeeeeet för din skull..och frös gjorde jag oxå.. och på slutet var jag kissnödig osså...;0) och allt detta gjorde jag för dig
SKÅL
Dans längs Avenyn inatt????????????????