Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

SM- guld??

« · 260978 Till forumet

Sv: SM- guld??
FRÖLUNDA VANN!!! nu ska ja sova åå drömma om detta!!!! Glöm inte att heja på gubbarna från mig också!
Kommentera

FY FAN VA GÖTTTTTTTT.... Å inte sämre blir det att man vinner 700 spänn på att Kallio vinner skytteligan i slutspelet ;)

Nu tar vi och badar fontän eller va fan som helst.. Kör på grabbar...
Kommentera

gud: Du var först. med ja
Kommentera

mysmi:
även gud o mike66 tackar för stödet..jag o mike66 sa tidigt att ni vinner med 4 - 0 i matcher...sa även att ni skulle ta detta i sudden..fy f*n vad jag o mike66 är bra...;0)
Kommentera

Phazer: Bada på bara :_-)
Kommentera

svanru: Jo visst fan skall det badas drickas sjungas väckas granne m.m ;)

Nu ska man bara ha tag på nåra såna där fina löpsedlar och terra arbetkamraterna med oxå ;)
Kommentera

Phazer: Bor du i karlstad !!!
Om inte föreslår jag att du badar i Poseidon
Kommentera

Jag skrek så det svartande för ögona på mig. Jag har nog inte fattat att det är sant. Jag SKA till Göteborg i morgon vad fan än som händer. Det mest underbara var att få se en indiantröja med en guldhjälm på huvet. Då kom fanimej tårarna. Fy fan vad jag är glad.
Kommentera

gud: Nästan så att det känns som om det är Timrå IK som vunnit SM-silvret ändå. Känns rätt härligt nu så här efteråt när man fått lite distans till det hela. Timrå lyckades iaf att vinna 2 matcher nere i Kålleseum. Man börjar nu förstå vidden av vilken enorm insats Timrå egentligen gjorde mot detta starka Frölunda i årets SM-slutspel.

Imponerande Frölunda och grattis igen!
Kommentera

Vf chefen: Bara du badar så är jag nöjd. OBS i Poseidon
Kommentera

4-0 till Frölunda nu stiger TIMRÅ prestation till höjderna Frölunda var bra mot Timrå också , Men timrå bjöd fan så mycket bättre motstånd...........
Timrå ik är dom bästa....
heja
heja
heja TIMRÅ...........
Kommentera

mike66:

Hallå, MoDo gjorde egentligen en bättre insats mot VF, eftersom vi hamnade så långt ner i tabellen. Ni var ju ändå tredje bästa lag... ;)
Kommentera

tokthomas: Precis - MoDo åkte ju ut redan i kvarten dom så det är vi som är de rättmätiga silvermedaljörerna. Du ska inte lyssna på knaskamilla, hon bara dillar en massa för det mesta!

Nästa säsong är det vår tur att knipa guldet!
Kommentera

« · 260978