gud: Äh, iväg med dig du och drick lite mer vuxenvälling, så kanske till och med du vågar träffa mig! Fast sån mental styrka har du givetvis inte ännu ;)
Mentalt så står inte rätt till på de flesta Frölundaspelarna..Men styrkan verkar det inte vara något fel på..Känns lite som en beskrivning av dig faktiskt..;)
Paddan: Själv väntar jag med spänning på kartläggningen som Modorules tagit fram för att kunna hävda sin ståndpunkt om Södertäljes mentala styrka och fysiska dito som tydligen överglänser Frölundas.
Brukar väl inte bli storsegrar för frölunda annars mot ssk, och nu när ssk verkar rejält på gång så blir det inte det den här gången heller. Dock är frölunda bättre, tvåmålsseger, 4-2 till frölunda.
Jag tror att det blir många mål, Frölunda vinner med 6-2, och eftersom jag åker ner för att se matchen så utgår jag ifrån att det är Vinnerborg som dömer.
Det brukar vara så, säkert inget undantag denna gången heller.
Den här matchen behövs inte analyseras. Det finns bara en utgång, och det är stor Frölundaseger...
...dags att bryta den trenden med trista, sega o målsnåla möten med Södertälje. Hallin kommer att vara rasanade i båset, hoppa och skrika, samtidigt som han ser målen trilla in.