65selander: Jag tror att Oscar Wilde hade varit alldeles för upptagen med att titta på pojkar för att idas bry sig om att spela hockey. Fast, det är klart, i Brynäs hade han nog platsat ändå...
Alisandali: Grattis grattis, några mål till så hade jag fått rätt på tipset också i mitt premiärtippande.
Får väl anses som godkänt av Hento att bara släppa tre mål mot regerande mästarna och guldfavoriterna. Inget absolut inget talar för att något annat lag ska slå ut er. Grattis än en gång Frölunda
jahapp, inget hjälpte denna gång heller, FRÖ vann barnsligt enkelt igen, dom behövde ju inte ens ta ut sig det minsta!!! synd att dom ska ha så läskigt lätt att möta just FBK!
Men grattis till segern FRÖ, det var så rättvist det kunde bli, fast jag kan inte låta bli att tycka att det är som en osynlig kraft som gör att puckarna inte studsar vår väg... vi hade ju väldigt mycket bra lägen vi också, även om FRÖ var 10 ggr så bra som FBK i spelet.
Det var ju bara på skoj ju.ö Trodde inte jag behövde sätta ut en smiley man det kanske jag skulle ha gjort.
Men 5-1 låter som ett trovärdigt resultat tycker jag. Sedan var det ledigt. Men frågan är vem som gör Färjestads. Jag säger Mathias Johansson. Han har varit het. Kan inte påminna mig om att jag sett honom bättre.
Dawidovski: Så kommer man in för ett litet gästspel och ser att det givna resultatet inte är taget. Det blir givetvis 5-1 till Frölunda. Frölunda går fram till 5-0 och släpper in ett mål i öppen bur. Så går det. Så blir det- Så är det skrivet.
Dawidovski: Noterade nu att du "tagit" herr gud´s tips. Det är inte snällt, inte heller enligt regelboken. Du får allt komma med ett "eget" tips... Dessutom har som tidigare sagts Expertpanelen förtur på resultat fram tills det sista dygnet innan nedsläpp påbörjas.
mok: lek & plask är väl där det börjar. Utan vattenvana är det svårt att börja simma... Och så har dom ju kul också. Vi brukar få ligga i vattnet ett par timmar innan jag lyckas få upp min dotter på torra land igen :-)
Kul som phan att ha lite sådana aktiviteter med sin dotter.
Klinth: Får la anta att det är giltligt skäl... synd o kalla det simskola kanske men plaskskola då hon e ju bara 3år. o 30 minuter i 36 gradigt vatten gör en ganska slöööö....
Danne_l: Problemet är flaggan e hemma största anledningen jag inte tagit med mej den är ju för att det bara vart torsdags matcher då jag typ kommer 18:55 hinner inte med det då :)
Då hade jag lite rätt iallafall.
Och inte ett dugg förvånad blev jag att det var just du som kunde det.