Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Sportkrönikan- årets bluff..

« · 361965 Till forumet

Sv: Sportkrönikan- årets bluff..
jalla: Däremot hade de ett gripande försvarstal för Jörgen Brink, det stolpskottet. Det gick åt många näsdukar den kvällen..; )
Kommentera

Linnea: Helt klart.....
Kommentera

lizzard: väl talat=) Mycket fotboll var det som sagt, och väldigt lite hockey. Frånsett bristen på hockey var det väl helt okej spridning på idrotterna. men visst, det märks vart programmen görs.
Kommentera

lizzard: Det var bland annat lite fotboll men det var även mycket sporter som 90% av befolkningen inte skulle titta två gånger åt....
Kommentera

jalla: Missade tyvärr sportårskrönikan, men jag kan väl tänka mig att det var massor med fotboll på den. Som alla vet så koncentrerar sig alla stockholms medier på fotboll. Mer hockey åt folket!!!
Kommentera

Linnea: Ja då hade det säker varit ett 20min långt reportage med interviu av alla spelarn......
Kommentera

Linnea:
Du har helt rätt i att en sport som anses som en av de 2 största i Sverige skall självklart har mer utrymme i en sportkrönika än vad den fick i denna upplaga.
Kommentera

jalla: Ja det visade ju inget alls. Två snabba klipp bara. Men de är väl sura för att det inte var nåt Stockholmslag som vann; )) hade det varit Djurgården är jag tämligen säker på att det hade sett annorlunda ut.
Kommentera

Linnea: Håller med,det måste ju sägas att ishockeyn är ju en av dom störrsta sporterna vi har i Sverige och att dom visade så lite av själva ES tycker jag är dålig stil.....
Kommentera

Frasse: äh, snacka skit=) nej men man tycker ju att Elitseriehockeyn som sådan borde fått lite utrymme i alla fall. Orientering kan de visa, de är ju en sån ENORM sport. Tycker det var lite kasst.
Kommentera

Linnea:
Bara att bita i det sura äpplet och inse att resten av idrotts Sverige redan glömt bort det som ni kallar för bragd ;)
Kommentera

Sportkrönikan- årets bluff..
Var det nån mer än jag som hade bänkat sig framför TVn igår klockan åtta för att njuta av sportkrönikan? Och var det någon som precis som jag blev ilsk som tjuren Ferdinand när de visade tre mål på fem sekunder, och två ord av Kallio. Inget guldfirande, inte ett ord de sa. Jag menar vad fan, har man inte vunnit SM-Guld på 38 år och krossar Färjestad med 4-0 i finalen förtjänar man väl lite mer uppmärksamhet än så. Kasst.
Kommentera

« · 361965